Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #1 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et fint pelsskjerf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dotten_* Skrevet 14. september 2009 #2 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et fint pelsskjerf? Snakker vi ekte varer her eller fake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moki Skrevet 14. september 2009 #3 Del Skrevet 14. september 2009 er ikke det supermoderne nå? i så fall tror jeg du finner det omtrent hvorsomhelst, H&M f.eks. ps. real girls fake it. (pelsen altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. september 2009 #4 Del Skrevet 15. september 2009 Ja det er snakk om fake selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moki Skrevet 15. september 2009 #5 Del Skrevet 15. september 2009 Ja det er snakk om fake selvfølgelig det er i alle fall mye fuskepels (har ikke sett noe reklame for ekte pels) i moteblader rundtomkring, så da burde det vel være i de fleste kjedebutikkene? jeg tror nok du finner om du leter litt. kan hende det blir fort utsolgt da siden det er så populært, jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. september 2009 #6 Del Skrevet 15. september 2009 jeg har ett slikt med langhåret sau...kanskje ik hva du ser etter. Kjøpte min for 499 på glasmagasinet. http://lostmyhead.org/wp-content/innkjop.jpg Gina Tricot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dotten_* Skrevet 15. september 2009 #7 Del Skrevet 15. september 2009 Ja det er snakk om fake selvfølgelig Ok.Jeg vil tro du kan finne slike skjerf i butikker som selger vesker og hansker kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #8 Del Skrevet 15. september 2009 De har i nettbutikken til H&M nå, under "accessorier". De ser fine ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå