Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Skulle gjerne lest flere bøker av denne "typen". Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive kategorien, men det er skjønnlitteratur - type oppvekstroman, skildring av hverdagsliv, drama... Bøkene har liksom alt - de er morsomme, spennende, gripende. Jeg tenker da på historier som "Tidevannets Fyrste" av Pat Conroy "Stekte grønne tomater" av Fannie Flagg "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd "Magi i praksis" Alice Hoffman "Hjerter I chili" Laura Esquivel "Sharons unge" Roddy Doyle "Dagdrivergjengen" John Steinbeck osv. Noen som har noen andre de kan anbefale meg?
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Er det bare jeg som leser slikt noe altså... hmmm.
Gjest TippeHøne Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Akkurat det tviler jeg på. har du lest Joanne Harris? (Hun som skrev Sjokolade). Hennes bøker er bare nydelige. Ellers er Nora Roberts og Sandra Brown bra, selv om de som regel er mer spenning, kanskje.
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Akkurat det tviler jeg på. har du lest Joanne Harris? (Hun som skrev Sjokolade). Hennes bøker er bare nydelige. Ellers er Nora Roberts og Sandra Brown bra, selv om de som regel er mer spenning, kanskje. Tusen Takk! Joanne Harris har jeg notert meg tidligere og glemt igjen - ^^ Nora Roberts & Sandra Brown har jeg ikke engang hørt om, stikker innom biblioteket i dag og ser om de har noe - :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå