Gå til innhold

Gravid

Gjest Erna 23

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei er eiu singel gravid jente på 23 år. Det er like før magen bvegynner å vokse. Har hatt masse sex nå med 3 gutter som jeg er gode venner med. Hvordan ser dere gutter på oss som er gravide? Er vi sexy? Deilig å knulle med stor mage? Håper jeg får mye fin sex i resten av svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke sexy i det hele tatt. Ekkelt å pule på dame som har bolle i ovnen. Eneste som er digg med det er at man kan komme inni uten kondom for dama er allerede smelt på tjukken. Magen er i veien også, og det er ikke noe sexy med gravid mage heller.

Skrevet

Gravide kvinner kan definitivt være deilige. Men det kommer vel ann på dama. Enkelte stråler jo noe helt fantastisk der de går med magen sin. Større bryster og litt mer fett flere steder på kroppen kan jo se nydelig ut. Det er mange menn som faktisk tenner noe utrolig på gravide damer. Disse menn er er ofte veldig sensitive og oppmerksomme. De elsker feminitet og kan ikke få nok av det... Hva er vel mer feminint en en gravid kvinne?!

Skrevet
Nei, ikke sexy i det hele tatt. Eneste som er digg med det er at man kan komme inni uten kondom for dama er allerede smelt på tjukken.

Ja for en mulig graviditet er jo eneste grunnen til å bruke kondom. HIV og sånt spiller ingen rolle.

Skrevet

Syns gravide damer er utrolig sexye:-)

Skrevet

Hei der.

Ja gravide jenter er supersexy.

Bar så dumt jeg ikke får koset med ei.

Skrevet

Det er noe veldig tiltalende med gravide kvinner, det er et sunnhetstegn.

Tankene går ikke i retning av sex, men gravide kvinner er forsatt tiltrekkende på sin måte, om man kan si det slik...

Skrevet

Sorry men jeg synes ikke alenemødre er spesielt sexy. Hverken før eller etter fødselen. Det er noe uansvarlig over det, og da må det være 50% sjanse for at det er kvinnen som er uansvarlig.

Gjest Transemann 35
Skrevet

Gravide jenter som steller seg og ikke lar seg forfalle er ett syn for guder og så sexy og tiltrekkende som det går an.

Ei dame i nabolaget som er gravid er ikke sexy, hun er sjabbete og går i fele joggebukser.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gravide jenter er/kan være feminine, flotte og vakre.

De er ikke sexy i den forstand at jeg tenner på dem nei.

Skrevet

Nå er jeg dame da, så jeg tenner definitivt IKKE på gravide.. :fnise: Men jeg har barn selv og fikk masse komplemanger når jeg gikk gravid. På at jeg var så fin og god og vakker. Bla bla. Sånn koselige ting. Menn så ut til å gjerne ville ta på meg eller "beskytte" meg. Men jeg opplevde aldri at noen av dem tenkte sex i den sammenhengen. Og ville blitt forundret over en mann som tenkte sånn over en som gikk med en annen manns levende "bevis" i magen liksom..? :sjenert:

Han som "eide" magen hadde jaggu problemer nok selv med å tenke sånn litt ut i svangerskapet... :fnise:

Skrevet

Mange menn synes at sin gravide samboer eller kone er supersexy, men da bærer hun jo også på hans barn.

De fleste som ser en gravid dame regner med at hun er opptatt, så jeg tror det kan bli vanskelig å finne noen på byen. Mange kan nok også bli skremt og tro at du prøver å dytte en annen manns barn på dem (selv om du bare er ute etter sex). Men det finnes jo også de som fantaserer om gravide damer, selv om de ikke er så mange av dem.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Som gjest over skriver, det er litt fascinerende det der, hvordan en gravid kvinnes mage liksom blir offentlig eiendom, "alle" kan tillate seg å ta på deg osv. Og ja, det er vanlig at gravide får komplimenter, både fordi mange synes det er noe av det flotteste som finnes og ikke minst den mest synlige beviset på "livets under". Dessuten - og det er et viktig aspekt - er det sosialt akseptert blant de fleste at slike komplimenter utelukkende er positivt og tillatt. Jeg har gitt mange komplimenter til jenter som ikke er gravide (a la "jeg synes du er pen", "du har et nydelig smil", "så vakre øyne du har", "du er ei skikkelig flott dame") og det er risikosport. Impulsive komplimenter til damer man ikke kjenner kan slå alle veier. Ikke bare hos de som mottar men som avsender skal man balansere slik at det ikke tolkes som plump sjekking eller ekkel gris - tilnærming.

Vel, om kjæresten min hadde vært gravid hadde jeg selvsagt fortsatt syntes hun var sexy. Andre gravide er ikke sexy, bare flotte!

Skrevet
Hei er eiu singel gravid jente på 23 år. Det er like før magen bvegynner å vokse. Har hatt masse sex nå med 3 gutter som jeg er gode venner med. Hvordan ser dere gutter på oss som er gravide? Er vi sexy? Deilig å knulle med stor mage? Håper jeg får mye fin sex i resten av svangerskapet.

:fnise: Herregud!

Skrevet

Jeg tror vel man skal lete lenge etter menn som vil pule på ei dame som er gravid med en annen manns barn..

Skrevet

En venn av meg synes at gravide er kjempesexy :)

Og jeg vet at han mener det, pga settingen det ble sagt i. Jeg har aldri vært gravid, så det var ikke for å trøste :fnise:

Skrevet

NEI! det er bare noe vi sier for i det hele tatt få oss litt når magen vokser

Skrevet

Mange syns at gravide kvinner er Sexy. Et kjent faktum er at kvinner får en helt spesiell utstråling og en annen "glød" når de er gravide og dette finner noen menn veldig tiltrekkende.

Jeg tror ikke det er mer spesielt at noen tenner på gravide kvinner og noen ikke enn med at noen liker noen bestemte "fetisjer" og andre ikke.

Ta vare på deg selv under graviditeten og vær den du er, så skal du nok se at du får masse god sex i tiden som kommer.

Min erfaring er at menn elsker kvinner med sterk utsråling. Hvilken type utsråling kommer nå ann på individene.

Jeg husker jeg var sprengkåt under graviditene min og jeg ble vel på en måte også mer sensitiv på mange områder og det var veldig deilig vannvittig deilig. Men til gjengjeld så hadde jeg jo sambo så han hadde vel ikke gentlig noe valg der :)

Gjest Gjest_natteravnen_*
Skrevet

Gravide kvinner tenner meg enormt. Drømmer meg helt bort hvor deilig det må vere og ha sex med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...