Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er interessert i en dame, og skjønner at hun også er det i meg, men hun vet nok ikke hva hun vil enda (pga et tidligere forhold som hun "henger litt igjen i tror jeg)

Hvordan kan jeg gjøre meg mer spennende og interessant for henne?

Hun er et særdeles fint menneske, og jeg gir nødig slipp på henne . Er det noe j kan gjøre for å vinne hennes gunst, så strekker j meg meget langt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du merker at hun også er interessert i deg, så er du i hvertfall på rett vei! Vis henne omtanke og interesse, men gi henne samtidig den tiden hun trenger til å komme over det forholdet hun nylig har vært i.

Det er ingen fasit på hvordan du skal være, men ikke legg for mye press. Gjør dine ting, samtidig som du ikke lar henne være i tvil om det du føler. Ikke heng rundt henne til enhver tid, det kan bli for mye av det gode. Jenter liker gutter som er selvstendige og trygge på seg selv, og som har interesser de driver med utenom forholdet. En fyr som henger rundt deg hele tiden blir for mye...

Det skader heller ikke å ta henne med på noe morsomt, her må du vurdere hva slags type hun er, du har vel en anelse om hva hun vil komme til å like. Gøy med gutter som tar litt initiativ.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...