Gå til innhold

Hvordan gå fram...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg og samboeren min har lyst til å ha med en xtra jente i senga. Jeg er nemlig super nysgjerrig på å ha sex med en annen jente, og tanken på å se min deilige mann med en annen jente pirrer også ;)

Vi har erfaring med trekanter med en xtra mann, men villige menn er jo så lett å få tak i.

Hvordan treffer man en hyggelig og flott jente som vi kan ha faste treff med, og da helst en som ikke er singel og altfor ung.

Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo diverse nettsider ymtet til dette formålet. Sexdating.no, sexdate.no og nakenprat.no for å nevne noen.

Skrevet
Det finnes jo diverse nettsider ymtet til dette formålet. Sexdating.no, sexdate.no og nakenprat.no for å nevne noen.

Jeg kan ta feil, men er det ikke veldig mange unge mennesker der inne. Hadde jo vært fint å møtt noen på vår egen alder :)

Syntes også slike sider er oversvæmt av useriøse som ikke er klar for treff i det virkelige liv, mange fjortissgutter som sitter og napper forann tastaturet. Muligens litt fordumsfullt, beklager det :)

Skrevet

På sexdate.no er det ihvertfall overvekt av folk over 30 :)

Skrevet
På sexdate.no er det ihvertfall overvekt av folk over 30 :)

Takk for info, ser jo greit ut ved første øyekast. Vi får legge inn en profil og se hva som skjer.

Vi tar imot alle gode tips :)

Skrevet

Det er nok flere par som er ute etter en ekstra jente enn jenter som leter etter par. Samboeren min har hatt flere trekanter før vi traff hverandre, men vi har ennå ikke greid å få til trekant sammen, selv om vi begge har lyst. Vi er et pent par og ingen av oss har hatt problemer med å få sex hver for oss.

Skrevet
Det er nok flere par som er ute etter en ekstra jente enn jenter som leter etter par. Samboeren min har hatt flere trekanter før vi traff hverandre, men vi har ennå ikke greid å få til trekant sammen, selv om vi begge har lyst. Vi er et pent par og ingen av oss har hatt problemer med å få sex hver for oss.

Det er litt det inntrykket vi sitter med også, det er muligens lettere å møte et par hvor hun er bi, men iom at vi allerede har en mann som vi har trekanter med i ny og ne så er ikke jeg så fryktelig sugen på å ha sex med flere menn. Kansje litt softswinging :) men målet var jo også at min mann skulle få oppleve en annen kvinne også..................er jo ikke så viktig da, jakten kan jo være halve moroa ;)

Skrevet
Hvordan treffer man en hyggelig og flott jente som vi kan ha faste treff med, og da helst en som ikke er singel og altfor ung.

Heh? Dere vil helst ha ei som _ikke_ er singel? Dere vil ha ei som er i et forhold, altså, og som har sex med dere uten at parteneren er med? Da tror jeg dere har en litt større utfordring.

Skrevet
Heh? Dere vil helst ha ei som _ikke_ er singel? Dere vil ha ei som er i et forhold, altså, og som har sex med dere uten at parteneren er med? Da tror jeg dere har en litt større utfordring.

Har skjønt det gitt, vi skal prøve oss på et par i stedet. Å finne en mann som er i et forhold til å ha trekant viste seg å være null problem, men vi kvinner er kansje bygd annerledes?

Når det er sagt så må hun ikke være i forhold, men det virker bare litt mindre skummelt med en som er i et forhold. Finnes jo flere som praktiserer åpne forhold, så helt umulig kan det ikke være. Gjelder å sikte litt høyt også ;)

Skrevet

Dere kan legge inn en profil på Cupido.no

Det stemmer det som flere andre her har sagt. Det er veldig vanskelig å finne en ekstra kvinne så dere må regne med at det tar tid.

Skrevet
Dere kan legge inn en profil på Cupido.no

Gjort ;) Nå får vi se om det er noen heldige par eller kvinner som napper.

Skrevet

Det er veldig lett å skaffe en ekstra jente. Det er stortsett bare å ikke være så nervøs men å spørre noen man kjenner og som man ikke ville hatt noe i mot å ha sex med. "Hei, har du lyst til å komme hjem til oss på fredag ta et glass vin og ha sex med meg og mannen min"? Du vil bli overrasket over hvor mange som sier ja.

Skrevet
Det er veldig lett å skaffe en ekstra jente. Det er stortsett bare å ikke være så nervøs men å spørre noen man kjenner og som man ikke ville hatt noe i mot å ha sex med. "Hei, har du lyst til å komme hjem til oss på fredag ta et glass vin og ha sex med meg og mannen min"? Du vil bli overrasket over hvor mange som sier ja.

Er klar over det, men problemet er at de fleste aktuelle jentene vi kjenner ikke får lov av mannen sin :) Vi kjenner ikke så mange single desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...