Gjest LoisLane Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 Skal bruke sandaler til i bryllupet, og bestemte meg derfor for å bruke hudfargede eller litt brune strømper. De bør også ha sandaltå, altså ikke være forsterket foran. men hvor søren kjøper jeg det, da? Vurderer litt å droppe hele strømpstyret. Går det an?
*marte* Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Steen og strøm i Oslo har det garantert, på strømper og annet tilbehør i første etasje. Ser ikke noe galt i å droppe strømpene dersom du er sommerbrud.
Gjest LoisLane Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Nei, jeg skal ikke til Oslo før bryllupet. Når jeg tenker meg om skal jeg egentlig ikke så mange andre steder, heller...
Rufus Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Nå vet jeg jo ikke helt hvor langt ute på landet du bor, men.... Her jeg bor har de (hadde iallefall når jeg kjøpte) den typen strømpebukser på Lindex (er ikke noen fan av strømpebokser, men...)...etterpå fant jeg ut at på H&M hadde de også denne typen strømper i "stay-up"... Ellers har de vel kanskje i et parfymeri....sikkert litt dyrere, men....lykke til iallefall....
Lula Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 Jeg kjøpte dette på Cubus forrige uke. Der hadde de et par ulike merker å velge i. Husker ikke hvilket merke jeg kjøpte, men de kostet 129.-, var florlette og perfekte i fargenyansen (hadde flere nyanser for de som er brunere på beina enn meg ;-)) Samboeren min kunne først ikke se at jeg hadde strømper på en gang :o til tross for veldig åpne sandaler.
Gjest LoisLane Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 Cubus er det faktisk her. Jeg vet at de ikke har sånne strømper nå, men da bør de kunne skaffe. Hva het disse strømpene?
meta Skrevet 11. august 2003 #7 Skrevet 11. august 2003 Jeg har kjøpt strømper med sandaltå på Lindex ved en anledning. De var helt tynne.
hallingbrud Skrevet 12. august 2003 #8 Skrevet 12. august 2003 Match har hudfarvede strømper med sandaltå (ganske god kvalitet). Et problem med strømper uten forsterkning på tåen er at de lett blir ødelagt. Jeg ville nok derfor hatt med et ekstra par...
Lula Skrevet 12. august 2003 #9 Skrevet 12. august 2003 LoisLane: Husker desverre ikke hva de het. Kastet pakningen da jeg tok dem på, og siden jeg ikke var hjemme hos meg selv da kan jeg dessverre (?!) ikke rote gjennom søpla for å finne det ut heller :-( Ta en tur innom Cubus og hør med dem. Si at du vet at de fører dette i andre Cubusfilialer, så hjelper de deg sikkert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå