Kamikatze Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 (endret) Tre ting går igjen i forumet. -Kvinner forstår ikke menn, og lager et helvetes spetakkel. -Menn forstår ikke kvinner, og kvinnene lager et helvetes spetakkel. -Noen lurer på om de er gravid. Vel. Det er de to første som bekymrer meg. For å få lov til å kjøre bil, må vi først lese teori, deretter ta kjøretimer og øvelseskjøre. Til og med glattkjøringskurs og mørkekjøringskurs er der, for å forberede oss på å takle utfordringer underveis. Og opplæringen er viktig. En feil handling kan legge andre menneskers liv i ruiner. Ruinerte liv er heller ingen ukjent størrelse når kjærlighet skifter til kjærlighetssorg, når samliv blir til savn, og kommunikasjonssvikt og misforståelser omdanner harmoniske fluffy rosa skyer til svovelstinkende tilsotede helvetesflammer. Når disse kjærlighetsgreiene er så egnet til å knuse et menneske, burde det ikke utstedes et obligatorisk forførerkort? - Krav om teorikurs før du fikk gå til anskaffelse av en type? - Krav om glattkjøringskurs, før du fikk fast abonnement på drømmekvinnen? Vi ser jo hvor liten kunnskap kjønnene har om hverandre, og her svikter både foreldre og skoleverk. Så hvorfor ikke? -For å forhindre katastrofer, mener jeg. Endret 14. september 2009 av Kamikatze
Purple Basil Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jo, det burde det! Jeg kan ha bruk for ett sånt
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg er helt enig! Kjempe godt skrevet Kamikatze
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg synes slikt burde være obligatorisk fra barneskolen av, i delte grupper selvfølgelig. 1. klasse : Om gutten liker deg, slår han deg. 2. klasse : Jentelus er bare en forsvarsmekanisme mot å bli avvist. 3. klasse : Spørre om sjans, lapp eller venninne? 4. klasse : Når han slår opp på sms. 5. klasse : Den mest populære gutten kommer mest sannsynlig til å bli en taper. 6. klasse : Når du liker 2 gutter og ikke kan velge. 7. klasse : Hvordan imponere ham med slutty gymtøy og rosa sminke. 8. klasse : 1.fyll, 1on1, hvordan hanke inn litt klinings på klassefest. 9. klasse : Intro til PUA'ene, "the game", hvordan unngå å bli played? 10.klasse: Forberedelse til de kåte vgs-gutta (kondomutdeling).
Kamikatze Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Gyldig klasse DD -Sårri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå