Gå til innhold

Peneste skuespillerinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det var en tråd om Megan Fox her for en stund siden, men spør generelt: hvem synes dere er de vakreste kvinnelige skuespillerne?

Selv synes jeg:

1. Reese Witherspoon (nydelig, naturlig, klassisk vakker og masse utstråling)

2. Sienna Miller (veldig vakker, og kul stil / motesans)

3. Scarlett Johansson

4. Kate Hudson

5. Diane Krüger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange vakre skuespillere, men jeg synes nok Charlize Theron er helt i en klasse for seg selv.Hun virker også som en klok person.

Skrevet

Jeg syns:

1. Megan Fox (skulle sååå ønske jeg så ut som henne :sukk: )

2. Jessica Alba

3. Leighton Meester

4. Jennifer Love Hewitt

Skrevet

Kirsten Stewart

Jessica Alba

Angelina Jolie

Uma Thurman

Skrevet
Det er mange vakre skuespillere, men jeg synes nok Charlize Theron er helt i en klasse for seg selv.Hun virker også som en klok person.

Enig i denne :)

Skrevet

Sånn i farten kommer jeg egentlig ikke på noen som er helt overlegen, men skulle jeg sagt noen, ville det nok blitt Charlize Theron. Synes hun som var med i Slumdog Millionaire var utrolig pen også:)

Skrevet
Sånn i farten kommer jeg egentlig ikke på noen som er helt overlegen, men skulle jeg sagt noen, ville det nok blitt Charlize Theron. Synes hun som var med i Slumdog Millionaire var utrolig pen også:)

Halle Berry. Om hun er den peneste skuespillerinnen vet jeg ikke, men hun er ei veldig pen dame. OG en av veldig få damer som faktisk kler kort hår bedre enn langt.

Skrevet (endret)

Jeg syns Natalie Portman, Scarlett Johanson og Cate Blanchett er vakre.

Endret av Vera Vinge
Skrevet
Michelle Williams er nydelig !!

Det er jeg veldig enig i. Vakker, og spesiell på en bra måte. Hun hadde jeg nesten glemt!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...