Gjest Gjest_Q_* Skrevet 13. september 2009 #1 Del Skrevet 13. september 2009 Men så sier de også at like barn leker best. Så hva er det som stemmer? La oss finne det ut! Beskriv personligheten din, og så hvilke personlighetstyper du oftest tiltrekkes av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #2 Del Skrevet 13. september 2009 Motsetninger. Jeg er en typisk stille og sjenert person, og jeg blir utelukkende tiltrukket av utadvendte personligheter. Sjenerte personer som meg derimot, irriterer meg bare. Om de ikke er veldig søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_marte_* Skrevet 17. september 2009 #3 Del Skrevet 17. september 2009 Motsetninger her også. Jeg er utadvent, sosial, rastløs og de siste kjærestene mine har vært stille, rolig og ganske beskjeden. Liker litt mystiske typer som jeg kan ta med storm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. september 2009 #4 Del Skrevet 17. september 2009 Motsetninger her også. Jeg er utadvent, sosial, rastløs og de siste kjærestene mine har vært stille, rolig og ganske beskjeden. Liker litt mystiske typer som jeg kan ta med storm Jeg er veldig mystisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 17. september 2009 #5 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg vet ikke, motsetninger, njaanææ.... Tror jeg hadde fått spader av en stille og rolig og beskjeden kar. Egentlig vil jeg ha en som er tøffere og mer fantasifull og minst like initiativrik som meg, men det er jammen ikke lett ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. september 2009 #6 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg vet ikke, motsetninger, njaanææ.... Tror jeg hadde fått spader av en stille og rolig og beskjeden kar. Egentlig vil jeg ha en som er tøffere og mer fantasifull og minst like initiativrik som meg, men det er jammen ikke lett ;-) 2 store går ikke i 1 sko - heter det. Er noe i det også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. september 2009 #7 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg er veldig mystisk De som virkelig er mystiske pleier vel ikke å le rett etter at de har sagt det? Du er sikkert en person med godt humør da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 18. september 2009 #8 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er veldig utadvendt og liker å være sentrum i sosiale sammenkomster. Kødder mye og er generelt uredd. Eventyrlysten og over gjennomsnittlig intelligent. Jeg blir tiltrukket av både motsetninger og likesinnede faktisk. Ei jente som kødder tilbake, full av sjarm og som ikke er redd for å vise hvem hun er og hva hun vil er tiltrekkende for meg. Hun må også være i stand til å diskutere og føre lange meningsfylte samtaler og gjerne i tillegg være en villkatt i senga. Samtidig har jeg en interesse for asiatiske kulturer (tenker da på kinesisk, japansk, thailandsk og indonesisk kultur), og selv om jeg fysisk sett er mer tiltrukket av jenter med vestlig utseende, er det noe ved elegansen og roen kvinner fra disse landene gjør ting på som jeg finner utrolig fascinerende! Og en litt flørtete, men sjenert personlighet som jeg har opplevd i bl.a. Kina er spennende for meg... Men dette finner man jo også spor av i norske jenter, om man leter. Sikkert derfor jeg stort sett blir tiltrukket av svært feminine jenter (ikke bimboer), som driver med eller har en fortid fra klassisk dans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. september 2009 #9 Del Skrevet 18. september 2009 Begge deler, tror jeg. En bør ha noenlunde sammenfallende verdier, holdninger og noen felles interesser. Men personlighetsmessig er det helt ok å være ulike. F.eks så er jeg veldig utadvent og lett til sinns. Kjæresten er mer stille og rolig, så der utfyller vi hverandre. Han syns det er flott at jeg utfordrer han litt på å prøve nye ting, og jeg syns det er flott at han holder meg litt på jorda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 #10 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) De som virkelig er mystiske pleier vel ikke å le rett etter at de har sagt det? Du er sikkert en person med godt humør da? Jo, jeg har vel et ganske bra humør tror jeg Går ikke rundt å er lang-gretten i hvert fall. Vil heller løse problemer jeg. Men det skulle ikke forundre meg om noen syns jeg virker litt mystisk også hehe Endret 18. september 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 #11 Del Skrevet 18. september 2009 Begge deler, tror jeg. En bør ha noenlunde sammenfallende verdier, holdninger og noen felles interesser. Men personlighetsmessig er det helt ok å være ulike. F.eks så er jeg veldig utadvent og lett til sinns. Kjæresten er mer stille og rolig, så der utfyller vi hverandre. Han syns det er flott at jeg utfordrer han litt på å prøve nye ting, og jeg syns det er flott at han holder meg litt på jorda Må bare si meg enig med deg. Denne kombinasjonen er absolutt en vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 18. september 2009 #12 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vet ikke, motsetninger, njaanææ.... Tror jeg hadde fått spader av en stille og rolig og beskjeden kar. Egentlig vil jeg ha en som er tøffere og mer fantasifull og minst like initiativrik som meg, men det er jammen ikke lett ;-) Hva sier du til en fallskjerm-hopping date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #13 Del Skrevet 18. september 2009 Levde i 20 år med motsetinger tiltrekker hveradre. Veldig slitsomt etter noen år. Jeg går ikke for å være stille og beskjeden, men det er grenser da for motsetninger etter hvert. Nå vil jeg ha like barn....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 #14 Del Skrevet 18. september 2009 Levde i 20 år med motsetinger tiltrekker hveradre. Veldig slitsomt etter noen år. Jeg går ikke for å være stille og beskjeden, men det er grenser da for motsetninger etter hvert. Nå vil jeg ha like barn....... For mye og for lite skjemmer alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 20. september 2009 #15 Del Skrevet 20. september 2009 Hva sier du til en fallskjerm-hopping date? Hm... kanskje jeg får bukt med høydeskrekken min da? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå