-SB- Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Jeg lurer på hva man gir til alle "hjelperne" i bryllupet? Vi hadde mangen som hjalp til med diverse. Ei venninne som toastmaster, noen fjerne venninner som kjøkkenhjelp og servitører, forlovere som gjorde mer enn sin del osv.. (hva med de av gjestene som bakte kake, skal de ha noe?) Noen tips til hva vi kan gi i "takk for hjelpen" gaver?
Cæmis Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hva med en flakse fin vin? Eller noen blomser med et hyggelig kort? Be de til middag? Universal gavekort? Smykker? De som baker kaker er nok ofte foreldre/besteforeldre/søsken dvs nær familie (?) og de er det kanskje naturlig å gi et bilde av dere i fin ramme som takk for hjelpen?
mross Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg tenker på det samme, og en flaske vin, blomster er gode forslag. Det siste jeg kommer til å gi noen er et innrammet bilde av oss selv, det hadde jeg ikke satt pris på å få selv av noen. Jeg tenker også på gavekort på kino, et spisested eller en middag hjemme hos oss. Håper flere kommer med innspill for dette er ikke enkelt synes jeg.
Jade Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Nå hyret vi folk til de største tingene (servitører, toastmaster, osv), men de som hadde vært med å tatt i et tak eller 10, fikk med seg en del tax-free-varer og snacks og kakerester Forlover fikk frisør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå