Gjest Frk Blå Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Dette burde jeg sikkert visst men, 1. må man ha med valgkortet for å stemme? (vet ikke hvor mitt er) 2. jeg har bestemt meg i siste liten for å stemme i kirkevalget, må jeg ha med kortet om kirkevalg for å kunne gjøre det? Takknemlig for svar!
Gjest *Mim* Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 1. Nei, men hamed leg. 2. Vet ikke dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Nei, du trenger kun legitimasjon på begge valgene.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Du trenger kun legitimasjon. Valgkortet får du fordi det gjør jobben til funksjonærene adskillig enklere, og dermed får køen unna fortere.
Gjest *smak* Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Du trenger kun legitimasjon. Valgkortet får du fordi det gjør jobben til funksjonærene adskillig enklere, og dermed får køen unna fortere. Sant det du sier der.. Jeg hadde glemt valgkortet da jeg skulle stemme. Da jeg har et vanskelig etternavn måtte jeg stå å stave navnet mange ganger før han oppfattet det riktig. Så det hadde absolutt vært en fordel om jeg hadde husket valgkortet.. Man lærer så lenge man lever..
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Sant det du sier der.. Jeg hadde glemt valgkortet da jeg skulle stemme. Da jeg har et vanskelig etternavn måtte jeg stå å stave navnet mange ganger før han oppfattet det riktig. Så det hadde absolutt vært en fordel om jeg hadde husket valgkortet.. Man lærer så lenge man lever.. Du kunne ikke bare gi fuksjonæren ID-kortet ditt da? Jeg har et vanskelig navn, stemte uten valgkortet i Stortingsvalget og Kirkevalget i dag. Ingen hadde store problemer med å finne meg fordi jeg gav dem Id-kortet mitt. Jeg hadde tenkt å ta det med, men endte opp med å stikke innom på vei hjem fra universitetet. Egentlig skulle jeg ta det på vei til valgvaken i kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå