-SB- Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hei! Jeg vil takke forloveren min med å ta henne med på jentetur som jeg spanderer (hun har hjulpet til med mye mer enn vanlige forlover-oppgaver), og lurer på om noen har tips til hvor vi kan reise? Det bør jo være litt varmt.. -Men trenger ikke være mer enn vanlig sommervarme. Jeg er egentlig helt blank på hva som er best, så er åpen for alle tips. -Storbyweekend, Sydenuke, Spa-weekend? :klø: Helst noe som ikke koster skjorta, da vi ikke sitter så veldig godt i det etter et dyrt bryllup...
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Jeg anbefaler Spa helg til Tallinn, det er ikke dyrt. Er jo ikke så varmt der på den tiden, men man kan jo ikke få alt på en gang;) Så da kan dere heller varme dere med spa behandlinger, shopping og gode opplevelser;) Lykke til
-SB- Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 Jeg anbefaler Spa helg til Tallinn, det er ikke dyrt. Er jo ikke så varmt der på den tiden, men man kan jo ikke få alt på en gang;) Så da kan dere heller varme dere med spa behandlinger, shopping og gode opplevelser;) Lykke til Takk for bra tips! Nei, man kan vel ikke få alt på en gang Du har vel ikke tilfeldigvis greie på hvor jeg kan bestille en slik tur fra? (SELSKAP OSV)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå