Gå til innhold

HJELP! Morgengave

Anbefalte innlegg

Gjest Hatshepsut
Skrevet

Den store dagen nærmer seg og jeg har ikke funnet morgengave til min kjære ennå... Har lyst til å gi noe annet enn mansjettknapper og sånt. Noen som har råd og tips? Sexy bilder av meg selv er uaktuelt (er nok litt for sjenert), men alt annet mottas med takk.. :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokke hvis han mangler det (min kjære gjorde det, å fikk i morgengave)

Friluftsutstyr (fjellsko, jakke/bukse o.l) hvis dere liker å gå turer/være i friluft.

Skrevet

Et dykk eller et fallskjermhopp?

Fotballtur til London?

Billetter til (løfte om billetter til...) et eller annet som han er opptatt av?

loolaa

Gjest Hatshepsut
Skrevet

Takk for forslag :) , må tenke litt mer... Er usikker på prisnivå, men kunne jo tenke meg å bruke noen tusenlapper, er tross alt en litt spesiell gave.

Forresten veldig nyttig forum dette her, har fått svar på tusen ting som har dukket opp underveis bare ved å surfe rundt her og lese svar... Takk til alle dere som bidrar flittig.

Skrevet

Hei.

Morgengaven til min mann ble en sydentur.

Det er veldig vanskelig å kjøpe noe til han.

Jeg veit at han setter pris på det.

Ikke ble det dyrt heller, 3500,- for begge inkl reiseforsikring 3***hotell. :kul: (Han vet om det,for jeg klarte ikke å holde kjeft) :oops:

Helt topp. Det er ikke prisen som teller, det er tanken.

Lykke til fra meg. :D

Skrevet

Litografi eller annen fin kunst?

Skrevet

Gitar med gitarkurs? - for spesielt interesserte selvfølgelig...

Skrevet

Eller andre typer kurs? kokkekurs, massasjekurs, fotsoneterapi kurs (den kommer deg til gode igjen :) ) dykkekurs etc

Sambo fikk Jegerkurset til vår 2 års dag, for vi har jakthund hjemme.

Reise?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ga mannen min en tur til England for å se favorittlaget spille hjemmekamp. Han ble kjempeglad, men visstnok mest fordi jeg lovte å bli med han på kampen -selv om jeg hater fortball. (vi kombinerer det med shopping i London, så da blir det litt gøy for meg og :sjarmor: ) Jeg fikk digitalkamera av han, og ble helt henrykt -det beste var at han hadde gitt det til forloveren sin dagen før slik at det var mange fine bilder fra bryllupsdagen på kameraet da jeg fikk det. Det morsomme var at jeg egentlig hadde tenkt å gi han et tilsvarende kamera, men ombestemte meg i siste liten. Skulle likt å sett fjesene våre, hvis vi satt der med hvert vårt kamera på sengekanten om morgenen...

Hilsen nygift & lykkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...