Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater å ligge på siden om natten...Men etterhvert så kan jeg jo hverken ligge på rygg eller mage.. :(

Jeg er ca.3 mnd på vei nå, kan jeg ligge på magen nå,eller bør jeg begynne å snu på meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest *nurket*
Skrevet

Jeg likte heller ikke å ligge på siden før jeg ble gravid :D Men man venner seg til det meste, så jeg la meg over på siden ganske tidlig for å bli vant til det. Jo raskere du begynner med det, og raskere blir du vant til det.... Men det skal sies at i mitt forrige svangerskap hadde ikke jeg problem med å ligge på ryggen helt frem til termin - bar babisen lavt.

Hvis du ikke har mage ennå så kan du fint ligge på magen. Du merker fort når det blir ukomfortabelt :-? Jeg klarer ikke ligge på magen lenger. Hvis du har bryster som verker blir det også ubehagelig og ligge på magen selvsagt.

Siden forrige svangerskap har jeg blitt så vant til å ligge på siden, og av og til ryggen, at jeg aldri ligger på magen som jeg alltid pleide å gjøre.

18+1

Skrevet

Jag brukar sova på magen i vanliga fall - med ena handen på magen och andra armen mellan brösten. Det går inte längre... Rätt så tidigt fick jag plocka bort handen på magen för att få plats och nu har mage-ställningen bytts ut mot en kombination av magläge och sidoläge (nästan som stabilt sideleje). Annars har lyckas jag emellanåt somna på rygg - något jag aldrig gjort tidigare.

Ligg som du vill så länge det är bekvämt.

Skrevet

JEg sover nok mest på ryggen nå , selv om jeg liker best å sove på siden. Hver gang jeg snur meg på siden sparker bebisen så fælt at jeg begynner å lurer på om h*n ikk eliker det. Spurte legen om det var noen sammenheng, men han mente ikke det.

Jeg er 27+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...