Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med teksten til en do sang. Noe med "her sitter jeg litt på snei"...og diddelido diddelido..? Hadde vært fin å lære barna i barnehagen når vi nå jobber med do rutiner=)
Gjest nn Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Hei Kom på en annen sang, men vet ikke om den egner seg i barnehagen " Mamma jeg må tisse !! " må du det min venn ? skynd deg under senga og ta tissepotta frem. Mamma jeg må tisse !! " må du det min venn ? skynd deg under senga og ta tissepotta frem " Skynd deg ! " skynd deg, ellers går det galt, i den nye buksa som vi ikke har betalt !! " Skynd deg ! " skynd deg, ellers går det galt, i den nye buksa som vi ikke har betalt !! Melodi " musevisa "
ashera Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med teksten til en do sang. Noe med "her sitter jeg litt på snei"...og diddelido diddelido..? Hadde vært fin å lære barna i barnehagen når vi nå jobber med do rutiner=) Står litt ned på siden i dette blogginnlegget.
Gjest ts Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Tusen takk, var akkurat den jeg var ute etter=) Tjo ho!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Står litt ned på siden i dette blogginnlegget. Bare et lite tillegg til do-sangen. det er glemt en setning helt til slutt før tjoho: Alt gikk i do, Tjoho Dr. Virvar
Gjest morten Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Er det noen som kan hjelpe meg med teksten til en do sang. Noe med "her sitter jeg litt på snei"...og diddelido diddelido..? Hadde vært fin å lære barna i barnehagen når vi nå jobber med do rutiner=)
Gjest Morten Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 aner ikke hvem som synger, men her er teksten. Spiller den for 2åringen min for tiden:-) diddelido, diddelido, diddeli-do Her sitter jeg sånn litt på tvers og synger på et lite vers, og venter på en liten bæsj, håper på en liten dæsj. Siiier nå må du til pærs! diddelido, diddelido, diddeli-do (tulle-trekkspill-solo) diddelido, diddelido, diddeli-do Når den faller med et splæsj, ta papir med kriss og kræsj. kikker ned -for en smæsj, nå slutter dette versj; Æsj! diddelido, diddelido, alt gikk i do TJO-HO!
Gjest skoppum Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 aner ikke hvem som synger, men her er teksten. Spiller den for 2åringen min for tiden:-) diddelido, diddelido, diddeli-do Her sitter jeg sånn litt på tvers og synger på et lite vers, og venter på en liten bæsj, håper på en liten dæsj. Siiier nå må du til pærs! diddelido, diddelido, diddeli-do (tulle-trekkspill-solo) diddelido, diddelido, diddeli-do Når den faller med et splæsj, ta papir med kriss og kræsj. kikker ned -for en smæsj, nå slutter dette versj; Æsj! diddelido, diddelido, alt gikk i do TJO-HO!
Gjest skoppum Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 http://youtu.be/NPMc7DqAzeA her er`n med trekkspill å det hele
Minya Skrevet 2. juni 2012 #10 Skrevet 2. juni 2012 Synd ikke denne er på norsk; http://www.youtube.com/watch?v=8ZAcN_fZTjI :skratte:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå