Sara Skrevet 23. april 2002 #1 Skrevet 23. april 2002 Jeg har fått kjolen min nå som jeg har bestilt fra USA, men jeg var litt slurvete og bestilte kjolen i feil farge. Når jeg prøvte kjolen i en brudesalong fikk jeg vite at jeg passte best helt lys ivory farget, men nå har jeg altså fått en hvit... Jeg er ikke så flink til å se hvilke farger jeg passer selv, så jeg lurer på hva dere mener? Ikke om hva jeg passer selfølgeli, men hvor viktig fargen er? Klem fra Sara
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #2 Skrevet 23. april 2002 Fargen spiller ingen rolle, med mindre du er skikkelig misfornøyd selv. Jeg skal ha kritthvit kjole, selvom jeg blir som et lik i den. Er man brud så er man brud og jeg skal ha det jeg vil ha!
Mrs. B Skrevet 23. april 2002 #3 Skrevet 23. april 2002 Ellers kan man jo alltids sole seg litt for å få litt mer farge i ansiktet.. da blir det ofte ikke så ille. Det blir sikkert bra! 12
Rose Skrevet 23. april 2002 #4 Skrevet 23. april 2002 Få litt brunfarge i ansiktet - da er helt hvitt nydelig!!! Det har i mange år vært ivory som har vært fargen over alle på brudekjoler og noen brudesalonger har fremdeles nesten bare kjoler i den fargen. Men se i motemagasin - nå er det hvitt som seiler inn som brudekjolefargen nr. 1 igjen : ) Du kommer til å se fantastisk ut!!!
CecilieB Skrevet 23. april 2002 #5 Skrevet 23. april 2002 Jeg kjøpte min kjole på internett og må innrømme at jeg ikke helt oppfattet at kjolen var kritthvit da jeg bydde på den. Når jeg så fikk den hjem i posten fikk jeg et lite sjokk, men så vanvittig nydelig den er. Litt vanskelig å finne sko som passet noenlunde, men det fant jeg til slutt på Skoringen. Håper på å få lagt ut noen bilder neste uke, hvis søssen er flink å bruke digitalkameraet sitt på lørdag 12
Gjest lilletroll Skrevet 23. april 2002 #6 Skrevet 23. april 2002 Jeg prøvde også på meg en hvit kjole når jeg var i salongen, og jeg ble HELT lik, og så HELT tragisk ut, og DET vil jeg ikke gjøre på min bryllupsdag, så jeg valgte en i ivory....min personlige mening JA, fargen betyr masse, og om man ikke ser det selv er det nok lurt å stole på de i brudesalongen!! Men det er jo ikke sikkert du ser like håpløs ut i hvit som meg heller da.....12
Nephilia Skrevet 23. april 2002 #7 Skrevet 23. april 2002 Hei Jeg vil i såfall anbefale deg å ta noen timer sol før den store dagen. Helt hvit kjole passer best når bruden har litt farve. Brunfarven fremhever det hvite, og det hvite fremhever brunfarven. Har selv hvit kjole, og skal sole meg litt før dagen, selv om jeg har litt brunfarve hele året.12
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #8 Skrevet 24. april 2002 On 2002-04-23 12:06, Sara wrote: Jeg har fått kjolen min nå som jeg har bestilt fra USA, men jeg var litt slurvete og bestilte kjolen i feil farge. Når jeg prøvte kjolen i en brudesalong fikk jeg vite at jeg passte best helt lys ivory farget, men nå har jeg altså fått en hvit... Jeg er ikke så flink til å se hvilke farger jeg passer selv, så jeg lurer på hva dere mener? Ikke om hva jeg passer selfølgeli, men hvor viktig fargen er? Klem fra Sara Hei! Jeg får sydd kjolen min om ikke alt for lenge. Den skal gå i en gyllen gull/bronse farge, med naturhvittstoff under det tynne fargede stoffet. Jeg er veldig spent, og gleder meg til å se den ferdig!!! Den blir litt uten om det vanlige. Hilsen krepsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå