Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Har du prøvd/luktet på Rich Hippie parfymer? Jeg får ofte hodepine av parfyme, men Rich Hippie-parfymene virker gode, for de er lagd av kun naturlige ingredienser og ingen kjemikalier. Så jeg vil teste dem, men vet ikke helt hvor de selges?
Parfumfreek Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Du kan kjøpe direkte fra deres website: http://rich-hippie.com/ De er sinnsykt dyre, og selv en liten sample koster $25-30 En liten roll on flaske koster $ 105, og 15 ml koster $ 325 ... Det finnes mange merker med kun naturlige ingredienser - Tror jeg ville satset på noe annet. Virker fryktelig overpriset.
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Oi, ja det var litt dyrt.. L'Occitane tror jeg også har kun naturlige ingredienser i parfymene.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Weleda, og aubrey organics er ikke så verst på pris heller. Now foods, og aura cacia har endel eteriske oljer det ikke skader å se på heller.
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Weleda, og aubrey organics er ikke så verst på pris heller. Now foods, og aura cacia har endel eteriske oljer det ikke skader å se på heller. takk for tips
Parfumfreek Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Det finnes en hel masse merker. Her er en liste over 100% naturlige merker: http://naturalperfumers.com/perfumers.htm (men mye dyrt her også. Finnes også mye som ikke står på denne lista. Jeg vet at bl.a Gimle parfymeri har noe. Dufter fra de aller fleste nisjemerker består av hovedsaklig naturlige ingredienser. F.eks L'Artisan, Diptyque, Miller Harris og Serge Lutens. Som regel finnes det noe syntetisk, for å gi bedre holdbarhet på duften (bl.a musk) Kun naturlige ingredienser blir ofte veldig flyktig, og forsvinner raskt fra huden. Jeg forstår godt det med hodepine og 100 % syntetiske parfymer. Du vil sikkert oppleve av mange nisjemerker ikke gir samme problem, selv om det kanskje ikke er 100 % naturlig. Heaven Scent i Oslo har mange flotte merker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå