Gjest frank Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 Jeg syns at voksne kvinner ikke behøver være redd for blottere. De vil bare vise seg fram og onanere. Jeg forstår at det er ubehagelig å bli utsatt for det, men kanskje kan en komme fram til en mer likegyldig holdning til det?
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Siden du tydelig misliker at damene løper fra deg når du runker foran dem har jeg et råd: Oppfør deg som folk, få deg ei dame som liker deg og tenner på deg, spør pent om du kan få runke for henne og respekter svaret. Inntil da kan du holde pikken din pent innelåst og la andre mennesker slippe å få sexlivet ditt tredd nedover hodet. Frisinnet som du er, så stiller du deg vel postitiv til en skikkelig omgang pisk fra meg?. Sånn helt uten videre, på gata... Klart det!
Gjest Hilde Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Det er slett ikke bare voksne kvinner som blir utsatt for blottere - jeg opplevde det 3 ganger i barndom/ungdom og det satte sine spor. Og alle blottere er IKKE så uskyldige som du vil ha det til !!!
joop Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 det der er bare ønsketenking, og jeg tror du vet det selv. :-?
Gjest Gyldenløwe Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 Hva er vel mer likegyldig enn en skospiss i skrittet? Det er nå engang mitt tips til damene ... Vil du ha likegyldighet, behold klærne på.
Mann 40 Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 Ifølge Bergensavisen finnes det også kvinner som blotter seg, men de blir aldri anmeldt. Iføge BA er det forøvrig bergenserne som blotter seg mest.
Gabriel Skrevet 11. august 2003 #7 Skrevet 11. august 2003 Frank, det er kanskje riktig at det ikke er så stor grunn til å være redd for menn som vil onanere foran ukjente og intetanende voksne kvinner. Men ønsker vi at det skal være akseptabelt å gjøre det? Jeg synes i hvertfall ikke det!!! Jeg synes at alle seksuelle handlinger uansett om de involverer en, to eller flere skal gjøres rimelig privat og ikke påtvinges andre som ikke ønsker det. Vi kan ha våre egne verdier og grenser men i allment tilgjengelige områder må vi følge regler som er rimelig akseptert av flertallet. Og for de som er interessert i onanere foran fremmede kvinner så finnes det sikkert klubber og kontaktringer for de som har glede av det. Og der må de gjerne gjøre det for min del. Gabriel
Gjest frank Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 Svarene på mitt innlegg er verdt å merke seg og ikke til å komme utenom. Kvinner vil ikke utsettes for blottere. Oppfattet. Men det er et problem at kvinner kler seg så utfordrende som de gjør nå for tiden, med bare mager osv. Det er ikke lett å være mann, enn si blotter! Men, som sagt, kritikken er berettiget. Det er imidlertid tale om en drift som er ubetvingelig av og til, og behandling hjelper ikke. Bare kjemisk kastrasjon. Det er jo en utvei, men...
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #9 Skrevet 13. august 2003 Et seriøst spørsmål (med oppfølgere) til Frank: Hvorfor er det så viktig for en blotter å vise seg fram for fremmede kvinner som i utgangspunktet ikke ønsker å være publikum? Hvis vi viser oss likegyldige, eller til og med viser at vi liker det (om det f. eks skjer i et parforhold), er ikke "magien" da borte? Dersom magien ikke blir borte: Hvorfor da likevel velge fremmede "objekter"? Dersom magien ikke blir borte: Hvorfor i all verden ber du oss da vise oss likegyldige eller positive til blotting? Jeg synes du prater mot deg sjøl her... Kvinner har forresten alltid kledt seg for å vise seg fram, ofte fordi det er menn som har bestemt hvordan klærne skal se ut. Forresten tror jeg du like gjerne ville blotte deg for ei dame i burka... Utsikten til utstyret ditt er like god med burka som uten...
'Lilly' Skrevet 13. august 2003 #10 Skrevet 13. august 2003 Svarene på mitt innlegg er verdt å merke seg og ikke til å komme utenom. Kvinner vil ikke utsettes for blottere. Oppfattet. Men det er et problem at kvinner kler seg så utfordrende som de gjør nå for tiden, med bare mager osv. Det er ikke lett å være mann, enn si blotter! Men, som sagt, kritikken er berettiget. Det er imidlertid tale om en drift som er ubetvingelig av og til, og behandling hjelper ikke. Bare kjemisk kastrasjon. Det er jo en utvei, men... Ikke våg å legg skylden over på jentene, uansett hvor utfordrene de kler seg. Om de så går nakne, forsvarer ikke det slike påtvungne handlinger. Herregud. Klarer ikke visse menn å kontrollere seg - oppsøk hjelp!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå