Gjest tuudels Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hei Er en jente som nærmer seg 30-årene og har ett problem. Jeg lider av ekstrem sjalusi, jeg er smertelig klar over dette selv men jeg vet ikke hvordan jeg skal takle disse følelsene og styre oppførselen min når slike følelser gjør seg gjeldende. Tips ?
Krill Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Først skritt er å innrømme at man har et problem, så synes du har kommet et stykke på vei allerede. Men tror kanskje du bør søke en form for terapi? Det er ikke så lett å hanskes med disse tingene alene..
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Hei Er en jente som nærmer seg 30-årene og har ett problem. Jeg lider av ekstrem sjalusi, jeg er smertelig klar over dette selv men jeg vet ikke hvordan jeg skal takle disse følelsene og styre oppførselen min når slike følelser gjør seg gjeldende. Tips ? Helt greit det å være ekstremt sjalu. Veldig effektiv måte hvis man vil skade sin kjæreste, seg selv sjøl, og sine omgivelser.
Gjest ts Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Helt greit det å være ekstremt sjalu. Veldig effektiv måte hvis man vil skade sin kjæreste, seg selv sjøl, og sine omgivelser. Jeg vet jo at det ikke er helt greit,og er klar over problemet mitt! Jeg spør jo nettopp etter tips for å takle det, så det ikke skal gå utover en evt. partner
Gjest Gjest_Mattie_* Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg vet jo at det ikke er helt greit,og er klar over problemet mitt! Jeg spør jo nettopp etter tips for å takle det, så det ikke skal gå utover en evt. partner Å få noen til å hjelpe seg med dette problemet er nok veldig lurt, men så kan man også prøve å gå inn i seg selv og spør hvorfor man er så usikker på seg selv og prøve å jobbe med dette. Man bør ha den innstillingen at man er selv gull verdt og at den som man er kjæreste med er ekstremt heldig som har deg. Og om han eller hun da velger å legge sin interesse til andre, så er det synd for han/henne. Det er tungt å tenke slik, og i øyeblikket virker det mer tilfredstillende å snoke og finne ut om han/hun har gjort noe på sidelinjen. Men tro meg, har kjæresten din valgt å være utro, finner du det ut før eller senere uannsett... Så IKKE slit deg ut på å prøve å finne ut om han/hun er utro fordi det eneste du oppnår med det er å slite deg selv ut, danne fullt av misforståelser og stille deg selv i et dårligere lys ovenfor partneren din. Å være selvsikker er en meget attraktiv egenskap og den kan alle trene opp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå