Gjest Gjest_flekken_* Skrevet 13. september 2009 #1 Del Skrevet 13. september 2009 I morgen skal jeg fjerne en haug med føflekker, får ta alle på en gang hos fastlegen min. Alle er i nakkeregionen. Jeg er veldig sporty, og trener hver dag. Jeg jogger, og tar noen styrketreningsøvelser etterpå. Hvor lenge bør jeg avstå fra treningen etter at jeg har fjernet føflekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #2 Del Skrevet 13. september 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 13. september 2009 #3 Del Skrevet 13. september 2009 Det merker man vil selv. Jeg ville ventet noen dager, men hvis du merker "strekk" i stingene når du trener ville jeg slutta. Siden det er i nakken er det vel ikke så stor fare for strekk når du jogger ihvertfall Jeg fjerna en føflekk nederst på ryggen her nå i mai, og jeg merket stingene dersom jeg lå oppå såret og vrei meg litt. I tillegg så er jeg allergisk mot alt av plaster som er vanntett, så det var nesten eksemen av plasteret som irriterte meg mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #4 Del Skrevet 13. september 2009 Det merker man vil selv. Jeg ville ventet noen dager, men hvis du merker "strekk" i stingene når du trener ville jeg slutta. Siden det er i nakken er det vel ikke så stor fare for strekk når du jogger ihvertfall Jeg fjerna en føflekk nederst på ryggen her nå i mai, og jeg merket stingene dersom jeg lå oppå såret og vrei meg litt. I tillegg så er jeg allergisk mot alt av plaster som er vanntett, så det var nesten eksemen av plasteret som irriterte meg mest Takk for svar! :D Ja, jeg merker jo fort selv om det river i stingene, det jeg er mer redd for er å tryne i bakken og ta meg for på en slik måte at jeg røsker opp alle stingene på en gang Hvordan gikk det foresten å dusje? Det er vel i orden å få vann på det uten at det gjør noe, så være litt forsiktig med tørkinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #5 Del Skrevet 13. september 2009 Kan du ikke spørre fastelegen din om det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #6 Del Skrevet 13. september 2009 Kan du ikke spørre fastelegen din om det da? Jo, klart jeg kan =) Jeg vil bare komme dit og ha noe kunnskap fra før, jeg føler meg nemlig litt stresset og uvitende akkurat nå. Kjekt å vite noen ting på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 13. september 2009 #7 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg fikk beskjed om at det skulle være tørt frem til jeg tok stingene.. (2 uker om jeg ikke husker feil) Derfor jeg brukte vanntett plaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #8 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg fikk beskjed om at det skulle være tørt frem til jeg tok stingene.. (2 uker om jeg ikke husker feil) Derfor jeg brukte vanntett plaster all right, da får jeg huske og handle det med i morgen! tusen takk for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå