Gjest Hege Skrevet 11. august 2003 #81 Del Skrevet 11. august 2003 Feks noe som gir en forklaring hvorfor ikke noe som ligner navnet ditt finnes i politiets eller biltilsynets førerkortregister? Eller norske skattelister Sjekker dere slike ting på en bruker på internett? Og lurer på hvorfor hun ikke svarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. august 2003 #82 Del Skrevet 11. august 2003 Hei, Minnie! Jeg lurer på hvordan din avdøde mann fikk ordnet bryllupet uten ditt samtykke/underskrift, spesielt med tanke på at han selv ikke var amerikansk statsborger, og hvordan han fikk dette til så fort? Det må ha vært ekstremt vanskelig pga 11.september 2001. Dette har jeg også svart på før. Han begynte med planleggingen svært lenge før han fridde til meg- dette var ikke noen impulshandling fra hans side. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. august 2003 #83 Del Skrevet 11. august 2003 Sjekker dere slike ting på en bruker på internett? Og lurer på hvorfor hun ikke svarer? Lurer på om du likegodt kunne stengt tråden med en gang jeg Hege. Føler egentlig at jeg har svart på nok og som du ser begynner endel brukere å bli aggressive- WildThings oppførsel er direkte truende. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. august 2003 #84 Del Skrevet 11. august 2003 Kom igjen, du kan da svare på noen av dem! Feks noe som gir en forklaring hvorfor ikke noe som ligner navnet ditt finnes i politiets eller biltilsynets førerkortregister? Eller norske skattelister. Enten er du jo glimrende kriminell, eller så er noe muffens. Mulig jeg har misforstått, men såvidt jeg skjønte, er ikke dette noen "finn Minnies IRL-navn"-tråd..... Hvorfor sette himmel og jord i bevegelse for å finne navnet hennes, egentlig? Er hun i deres øyne mer troverdig da? Og hva skal dere gjøre med det? Oppsøke henne og sjekke om hver minste lille detalj hun har skrevet om stemmer??? Det her er ganske sykt i mine øyne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 11. august 2003 #85 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg lurer virkelig på hva du gjør her inne i en "sorgprosess". Jeg lurer på hva som er normalt med å ta et avslappende bad når mannen ligger for døden. (Det normale er en dusj, ikke et bad i Hollywood stil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. august 2003 #86 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg lurer virkelig på hva du gjør her inne i en "sorgprosess". Jeg lurer på hva som er normalt med å ta et avslappende bad når mannen ligger for døden. (Det normale er en dusj, ikke et bad i Hollywood stil). En fantasiverden .en fantasiverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. august 2003 #87 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg lurer virkelig på hva du gjør her inne i en "sorgprosess". Jeg lurer på hva som er normalt med å ta et avslappende bad når mannen ligger for døden. (Det normale er en dusj, ikke et bad i Hollywood stil). En fantasiverden .en fantasiverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. august 2003 #88 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg lurer virkelig på hva du gjør her inne i en "sorgprosess". Jeg lurer på hva som er normalt med å ta et avslappende bad når mannen ligger for døden. (Det normale er en dusj, ikke et bad i Hollywood stil). En fantasiverden .en fantasiverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. august 2003 #89 Del Skrevet 11. august 2003 Mulig jeg har misforstått, men såvidt jeg skjønte, er ikke dette noen "finn Minnies IRL-navn"-tråd..... Tror ikke at WildThing har fått med seg det. Hver eneste spm. han stiller er en jakt på navnet mitt eller personer som vet navnet mitt. Kreps- Hege skrev i hovedinnlegget at dette ikke var noen tråd for hets & mobbing slik som du nå er i full gang med. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 11. august 2003 #90 Del Skrevet 11. august 2003 En fantasiverden .en fantasiverden. Og jammen kan den være vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. august 2003 #91 Del Skrevet 11. august 2003 JA du kan få den helt som du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. august 2003 #92 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg lurer på hva som er normalt med å ta et avslappende bad når mannen ligger for døden. (Det normale er en dusj, ikke et bad i Hollywood stil). Har du mye erfaring med dette selv, siden du åpenbart vet godt hva som er "normalt" og ikke i en slik situasjon? Bare lurer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 11. august 2003 #93 Del Skrevet 11. august 2003 Sjekker dere slike ting på en bruker på internett? Og lurer på hvorfor hun ikke svarer? Det tar en få minutter å sjekke slike ting, Hege, og folk gjør det oftere enn du kanskje tror. Det er helt mennesklig å sjekke opp i ting som ikke stemmer, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. august 2003 #94 Del Skrevet 11. august 2003 Dere fikk muligheten. Dere klarte ikke å unngå trakkasering. Takk dere selv. Tråden lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg