Gjest TV Norge mat og kjendiser Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Gud...så hysterisk og rotete hun Marianne Aulie er?! Ser henne som kokk/vertinne på TV Norge, og hun svimer rundt, roter, er skikkelig ustrukturert og setter hunden sin oppe i gjestene mat. For en dame...helt livsfjern?!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Så har hun ikke spisebord og stoler?!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Så merkelige Aune Sand og hun Aulie-dama er...prøver de å ligne på noen de har sett i New York? Kunstig og veldig spesielt.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 AYne Sand er jo veldig merkelig...ler og skriker av alt...og av seg selv. Hva er poenget? Han spiser som en gris...og slurper og spiser suppe fort, spytter ut i tallerkenen og slurper i seg. Makan til uhøflighet.. Og dette sende i TV?!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Jeg syntes faktisk hun virker litt søt etter å ha sett henne i dette programmet. En smule spesiell og litt merkelig er hun jo, men jeg kan ikke akkurat si at jeg synes det er negativt at folk er vimsete og svimete, heller litt sjarmerende. Aune Sand gidder jeg nesten ikke å kommentere, han er jo bare helt snål.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Aune Sand gidder jeg nesten ikke å kommentere, han er jo bare helt snål. Jeg kjenner en del folk fra New York, men de er ganske så "normale". Aune Sand virker jo pbare helt livsfjern. For en merkelig skrue.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Jeg syntes faktisk hun virker litt søt etter å ha sett henne i dette programmet. En smule spesiell og litt merkelig er hun jo, men jeg kan ikke akkurat si at jeg synes det er negativt at folk er vimsete og svimete, heller litt sjarmerende. Aune Sand gidder jeg nesten ikke å kommentere, han er jo bare helt snål. Enig med deg. Jeg fikk et bedre inntrykk av henne etter disse programmene. Spesiell ja, men synes egentlig hun virket ganske hyggelig Selv om det irriterer meg veldig når folk bærer hundene sine utendørs! Aune Sand har vært, og er fortsatt, too much for meg...
Gjest Chrizzy Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Jeg likte også henne mye bedre etter å ha sett dette, hun virker både snill, og ålreit synes jeg. Og vant hun ikke? Så hvor mye de svimer og vimser burde vel ikke bety noe så lenge som maten er bra? Har litt sansen for Aune og jeg, mer nå en jeg hadde før
Gjest anonymen Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Jeg likte også henne mye bedre etter å ha sett dette, hun virker både snill, og ålreit synes jeg. Og vant hun ikke? Så hvor mye de svimer og vimser burde vel ikke bety noe så lenge som maten er bra? Har litt sansen for Aune og jeg, mer nå en jeg hadde før Dem har nok klippa vekk mye rart med aune sand. lett å bli manipulert av tv
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Litt morsomt at trådstarter sitter og diskuterer med seg selv i de fire første innleggene.
Yvaine Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Har bare sett en av de episodene hvor Aune Sand var med, og det var den hvor han var verten. Herregud for en skrue!! Det virket som han var veldig begeistret for Elisabeth Carew, det var jo Elisabeth ditt og Elisabeth datt hele tiden! Husker jeg feil, eller var han og Marianne Aulie kjærester før? I så fall var hun så til de grader tilsidesatt, fikk nesten litt vondt av henne! Og til at han hadde mora si til å lage all maten! Herre.. Og hvem i all verden serverer en bolle cabaret som hovedrett til fire personer?? Og de røde skinnbuksene >.< Var det noen flere som fikk med seg den kommentaren han kom med om at han følte seg så utrolig priviligert fordi han oppigjennom årene hadde 'fått lov å dundre i vei på så utrolig mye deilig mus' !! Jeg døør! Nei, Aune Sand er vel en av Norges mest snodige mennesker!!
Gjest *Mim* Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Dem har nok klippa vekk mye rart med aune sand. lett å bli manipulert av tv Mener du at han er enda rarere i virkeligheten? Fins programmet på nett-tv? Ble jo litt nysgjerrig nå...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #13 Skrevet 15. september 2009 Litt morsomt at trådstarter sitter og diskuterer med seg selv i de fire første innleggene. Går trådene tregt er det mange som spriter opp trådene for å skape mer fart.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 15. september 2009 #14 Skrevet 15. september 2009 Jeg syntes faktisk hun virker litt søt etter å ha sett henne i dette programmet. En smule spesiell og litt merkelig er hun jo, men jeg kan ikke akkurat si at jeg synes det er negativt at folk er vimsete og svimete, heller litt sjarmerende. Aune Sand gidder jeg nesten ikke å kommentere, han er jo bare helt snål. Han er ekkel.Er sex det eneste som surrer og går i topplokket der? Jeg husker fra God Kveld Norge en gang,at han spurte Marianne Aulie om hun husket hvordan han hadde gitt henne den ultimate seksuelle opplevelse den gangen han tok henne bakfra i atelieret sitt...Hun lo en fjollete latter, men jeg tror hun ble litt satt ut.
Cayenne Skrevet 16. september 2009 #15 Skrevet 16. september 2009 Ingen som reagerer på at Aulie tok med seg bikkje inn i matbutikken...??
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #16 Skrevet 16. september 2009 Ingen som reagerer på at Aulie tok med seg bikkje inn i matbutikken...?? Jo, ekkelt at en hun blir med opp i maten, enten det er i butikken eller på kjøkkenet....hold husdyrene unna matbenken!!"
Gjest Chrizzy Skrevet 16. september 2009 #17 Skrevet 16. september 2009 Ingen som reagerer på at Aulie tok med seg bikkje inn i matbutikken...?? Hva heter hun, Aylar (en av deltagerne nå?) hadde også hunden med seg inn på butikken. Men nei, jeg reagerer ikke på at de har sånne små skjønne vofser med seg inn. Ikke synes jeg det er uhygenisk heller. De sitter jo i vognen eller blir bært. Et problem som jeg kan forstå og som alle egentlig burde tenke på er jo super allergiske mennesker. Derfor må jeg nok bli enig med meg selv her om at det er skikkelig fy å ta de med seg inn. Egoistiske hurper!!! Å sette de på benken er noe annet.
Gjest fjolleri Skrevet 16. september 2009 #18 Skrevet 16. september 2009 Han er ekkel.Er sex det eneste som surrer og går i topplokket der? Jeg husker fra God Kveld Norge en gang,at han spurte Marianne Aulie om hun husket hvordan han hadde gitt henne den ultimate seksuelle opplevelse den gangen han tok henne bakfra i atelieret sitt...Hun lo en fjollete latter, men jeg tror hun ble litt satt ut. He he, hvem hadde vel ikke blitt satt ut av et sånt spørsmål og så på tv.. hun er vel som de fleste av oss som liker å ha sexlivet for oss selv. Jeg ble positivt overrasket over henne etter dette programmet, før har jeg bare hørt om henne og det mye rart, men hun var ikke så verst egentlig. Aune Sand, derimot, bekreftet bare alt jeg har sett og hørt om han tidligere.
Cayenne Skrevet 16. september 2009 #19 Skrevet 16. september 2009 Hva heter hun, Aylar (en av deltagerne nå?) hadde også hunden med seg inn på butikken. Men nei, jeg reagerer ikke på at de har sånne små skjønne vofser med seg inn. Ikke synes jeg det er uhygenisk heller. De sitter jo i vognen eller blir bært. Et problem som jeg kan forstå og som alle egentlig burde tenke på er jo super allergiske mennesker. Derfor må jeg nok bli enig med meg selv her om at det er skikkelig fy å ta de med seg inn. Egoistiske hurper!!! Å sette de på benken er noe annet. Så om de er små og stygge eller store og søte eller store og stygge, så er det ikke greit..?? Ja, got it.
Gjest Chrizzy Skrevet 17. september 2009 #20 Skrevet 17. september 2009 (endret) Så om de er små og stygge eller store og søte eller store og stygge, så er det ikke greit..?? Ja, got it. Jeg vet ikke hvor mye du egentlig forstår, eller hva som er meningen med en slik ufyselig kommentar på grunn av at jeg skrev "små søte vofser". Nå synes jeg at alle små hunder er søte, egentlig så synes jeg alle store hunder er søte/fine og. Endret 17. september 2009 av Chrizzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå