Gjest trille Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 jeg synes det er så fint med en tynn eyeliner-kant på øyelokket, men hver gang jeg tester dette sverter det alltid av ovenfor.. håpløst! ser alltid helt perfekt ut med en gang, også når jeg ser meg i speilet en stund etterpå ser det helt jævlig ut. har også prøvd vannfast eyeliner, men var ikke store forskjellen... noen som har noen tips til hvordan dette kan bli bedre? )
scara Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 jeg synes det er så fint med en tynn eyeliner-kant på øyelokket, men hver gang jeg tester dette sverter det alltid av ovenfor.. håpløst! ser alltid helt perfekt ut med en gang, også når jeg ser meg i speilet en stund etterpå ser det helt jævlig ut. har også prøvd vannfast eyeliner, men var ikke store forskjellen... noen som har noen tips til hvordan dette kan bli bedre? ) Prøv å " sette" den med øyenskygge i samme farge som eyelineren - det hjelper iallefall meg
FantasDick Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Prøv å " sette" den med øyenskygge i samme farge som eyelineren - det hjelper iallefall meg Enig! Enten bruker jeg øyeskygge i samme farge, eller så bruker jeg finishing dust fra EM, om jeg kun bruker liner/lys øyeskygge.
Gjest trille Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 mener dere at man legger en kant med øyenskygge under kanten med eyeliner?
Lilandry Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Det kan i noen tilfeller hjelpe med primer på lokket også, skyggen skal sitte bedre da sitter lineren også bedre. Om du ikke bruker skygge, kan du uansett bruke primeren (en kan bruke litt løst pudder over). Men, jeg tror hemmeligheten her er å finne en riktig liner. Jeg sliter også med at den griser seg og smitter av løpet av dagen, har blitt bedre med primer og valg av riktig liner. Jeg bruker Elizabeth Arden sin gel liner, den er den beste jeg har prøvd. Men de selger den ikke lenger, så jeg må finne meg en ny... Har også en liner i fast form i en krukke som skal blandes med litt vann, men jeg har dårlig erfaring med den. Jeg har også litt hengende øyelokk + at jeg har en tendens til å svette på øyelokket, som gjør at den smitter av uansett. Ja, blir litt bedre med primer men ikke godt nok!
scara Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 mener dere at man legger en kant med øyenskygge under kanten med eyeliner? Du skal legge øyenskyggen OPPÅ lineren :gjeiper:
Gjest ts Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Du skal legge øyenskyggen OPPÅ lineren :gjeiper: hehe okei, jeg er litt ute på tur når det gjelder sminketriks! må finne en øyenskygge i ca samme farge som lineren da sikkert takk for hjelpen!
Gjest ts Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 så forresten en nyyydelig lys blå eyeliner fra gosh idag. hvordan funker det rundt brune øyne tror dere? (og mørkt hår)? er det noen fargeregler for lyse og mørke personer?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 så forresten en nyyydelig lys blå eyeliner fra gosh idag. hvordan funker det rundt brune øyne tror dere? (og mørkt hår)? er det noen fargeregler for lyse og mørke personer? Jeg vil tro at det blir fint med blå eyeliner til dine brune øyne. Jeg har motsatt, altså blå øyne og brun skygge eller eyeliner.
Gjest Gjest_hvitkatt_* Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har kjempetunge øyelokk som legger seg over linerkanten slik at lineren smitter av med en gang. Hadde kjempeproblemer med dette helt til jeg prøvde et produkt fra Bare Escentuals som er helt genialt. Man kan bruke en hvilken som helst øyenskygge og lage en liner av den, og den sitter kjempebra! Kjøp også en god linerpensel så har du alt du trenger. Jeg blander denne saken med diverse pudderliners fra Bare Escentuals i beholderne som følger med, maler det på og passer på å ikke se opp før det tørker. Sitter fast helt til jeg bruker sminkefjerner. Jeg kjøpte min i Parfymelle tror jeg, ellers har de den hos Kicks, på eBay og noen ganger hos Feelunique.com. Bare Escentuals i.d Weather Everything Liner Sealer http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P133911
Gjest Heidie Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Jeg bruker gellinerne fra Coastal Scents, og jeg har heller det motsatte problemet. Disse sitter så godt at de nesten ikke vil av! Så kanskje de hadde vært noe for deg? http://www.coastalscents.com/cfwebstore/in.../gel-liners.cfm Jeg liker dem i hvert fall veldig godt :D
lillelilje Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Jeg bruker gellinerne fra Coastal Scents, og jeg har heller det motsatte problemet. Disse sitter så godt at de nesten ikke vil av! Så kanskje de hadde vært noe for deg? http://www.coastalscents.com/cfwebstore/in.../gel-liners.cfm Jeg liker dem i hvert fall veldig godt :D Men hvordan synes du konsistensen på de er? Jeg kjøpte en for å teste og den syns jeg er så...tørr.
Gjest Heidie Skrevet 4. februar 2010 #13 Skrevet 4. februar 2010 Men hvordan synes du konsistensen på de er? Jeg kjøpte en for å teste og den syns jeg er så...tørr. Det er litt forskjellig, jeg har noen som er skikkelig myke geleaktige i konsistensen, også har jeg fått noen som er knusk tørre. De tørre har jeg rørt sammen med litt MAC Fix+, og da har de blitt gode som nye
Gjest Gjest_hvitkatt_* Skrevet 12. februar 2010 #14 Skrevet 12. februar 2010 Her fant jeg den hos Strawberrynet. http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-es...r/52082/#DETAIL
Sessipn Skrevet 13. februar 2010 #15 Skrevet 13. februar 2010 Er det denne dere mener: Waterproof Eyeliner Pen? Hvis ikke, kan dere legge inn en link eller et bilde av produktet
Øs pøs Skrevet 13. februar 2010 #16 Skrevet 13. februar 2010 (endret) Er det denne dere mener: Waterproof Eyeliner Pen? Hvis ikke, kan dere legge inn en link eller et bilde av produktet Jepp Det er den! Endret 13. februar 2010 av Øs pøs
Sessipn Skrevet 13. februar 2010 #17 Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk Da skal den prøves, sliter nemlig med og få eyelineren til og bli slik jeg vil ha den.
Camilla :) Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 Hva slags eyeliner bruker du? Jeg anbefaler gelliner som nevnt over Jeg bruker selv Mac Fluidline, og har hatt den kjempelenge uten at det vises at den er brukt. Husker ikke hvor mye jeg betalte for den, men tipper rett under 200 kroner. Den sitter lenge. Men om du har "oljete" øyenlokk kan det være lurt å bruke en primer.
Lilandry Skrevet 14. februar 2010 #19 Skrevet 14. februar 2010 Etter å ha testet den flytende eyelineren til e.l.f., er jeg frelst! Super god, sitter på time etter time og en kan lage supertynne streker med denne. Jeg så de hadde en pen også, den vil jeg også teste ut. Men er superfornøyd med den jeg har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå