Gjest Gjest_helle_* Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Finnes det en butikk som spesialiserer seg på hundeklær/dekken i Oslo/Osloområdet? Trenger klær til vintern setter inn, men tør ikke bestille fra nettet .... jeg vil gjerne måle hunden og klærene på.
Renesmee Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Hvis du har en hund med pels skal det være ganske kaldt før det skal være nødvendig med klær om vinteren. Jeg anbefaler å la være å kle på hunden så snart det blir småkjølig ute. Da vil hunden fryse lettere og bli avhengi av å ha klær på nå det er kaldt ute. Her jeg bor er vi ikke plaget av temperaturer under minus 10 grader, og det er derfor svært sjeldent behov for å kle på hundene. Har du nakenhund stiller det seg litt annerledes, da de har lettere for å fryse enn hunder som har pels.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Hvis det finnes hundeklærbutikker noen steder i Norge må det iallefall finnes i Oslo.... Det er vel der folk som vil kle ut hundene sinne bor..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå