Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei..

Er i en vankelig situasjon nå å vet helt ærligtalt ikke hva jeg skal gjøre... Saken er den: Jeg har vært sammen med samboeren min i 4 år og vi venter vært første barn nå i des. Men problemet er at jeg vet ikke om jeg gjør han lykkelig, og om han har det bra med meg.. Han sier hele tiden at jeg ikke gjør noe for han, at jeg bare kan reise og at han driter i meg å ungen ol. (dere kan sikkert tenke dere) og nå når han faster er det enda verre... Og pga av sykdom i svangerskapet får jeg ikke jobbe å sånn å da forteller han meg hele tiden hvor lat og dårlig jeg er som bare sitter på rompa"

Å vis jeg ikke klarer og vekke han på natten så sier han at jeg ikke respekter han å bryr meg om han siden jeg ikke hjelper han og spise om natta ol.

Og etter alt dette oppfører han seg som ingen ting har skjedd, sier at jeg skal tilgi han, kysser på magen min å får meg til å føle meg som en prinsesse igjen.. Han gjør alt for meg til vanlig... Blir så forvirret! Hvem er han egentlig??? Skal jeg tro det han sier da han ber meg reise å sier han skal finne seg en annen kjerring å gjøre meg vondt eller da han sier han elsker meg å babyen??

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette med er veldig forvirret om hva jeg skal gjøre, må tenke på fremtiden å hva som er best for ungen( og oss). Noen som har vært i samme situasjon?? kan det skyldes at han faster?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Han høres ikke ut som han er helt i vater, den kjæresten din. Og du lurer på om du gjør han lykkelig og om han har det bra med deg? Er du lykkelig, og har du det bra med han, lurer jeg på?

Du er faktisk gravid, og han behandler deg dårlig. Ikke en mann jeg ville spart lenge på nei.

Om det spiller noen rolle at han faster, aner jeg ikke. Er det bare når han faster han oppfører seg sånn, eller er han sånn ellers også?

Skrevet
Han sier hele tiden at jeg ikke gjør noe for han, at jeg bare kan reise og at han driter i meg å ungen ol. (dere kan sikkert tenke dere)

Det kan jeg ikke tenke meg. En mann sier ikke slikt, kun en drittsekk. Flytt vekk fra drittsekken og lag et godt liv for deg og babyen din.

Skrevet

Om du gjør ham lykkelig?

Den mannen respektere deg ikke!

Han stiller ikke opp for deg under graviditeten. Han er ufin.

Det er da hans ansvar å stå opp på natta og spise og ikke du som skal vekke ham. Her får du nok et litt annet kvinnesyn enn vi her i vesten.

Jeg hadde aldri tolerert det du gjør.

Skrevet

Minner meg veldig om eksen min.

Måtte ha besøksforbud der til slutt, så stabil var han.

(sier ikke at din er like gal som min, men jeg ser likheter.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...