lilla91 Skrevet 13. september 2009 #1 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg og to andre venninner skal til Gøteborg i høstferien, 3 overnattinger hos en kjent der, så vi trenger ikke å tenke på mat og reisepenger. Vi skal til Liseberg en dag, og ut på kveldene, og så får vi sikkert lyst til å spise ute en dag, og shopping har jeg lest er bra i Gøteborg, så vi burde vel legge av en del penger til det også? Hvor mye penger hadde du tatt med hvis du hadde dratt til Gøteborg med 2 venninner i 4 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #2 Del Skrevet 13. september 2009 4000 kr, men du tar vel med deg det du har råd til? Har du tenkt å shoppe mye så går jo pengene fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #3 Del Skrevet 14. september 2009 (...så er det også hyggelig for den dere skal bo hos, om dere bidrar litt til maten! For eksempel kjøper inn brød og pålegg og slikt, eller lager middag en gang til dere alle?) Det er fine shoppingmuligheter i Gøteborg, ja, jeg var der nylig. Var i Haga, et kunstnerområde med mange små butikker der se selger alt mulig dilldall. En tur dit anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 14. september 2009 #4 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Veldig bra shoppingmuligheter i Gøteborg, ja - jeg endte opp med å shoppe for mange tusen sist jeg var der Nordstan shoppingsenter og Avenyen har masse bra shopping, alt er samlet på ett område :-) Prisene er vel litt lavere enn i Norge... ellers er jeg enig med posteren over, sikkert hyggelig om dere bidrar med maten og slikt - ellers blir det jo rimelig dyrt for vertskapet å ha dere på besøk :-) Endret 14. september 2009 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 15. september 2009 #5 Del Skrevet 15. september 2009 Tror jeg hadde tatt med meg det jeg hadde hatt råd til. Jeg elsker å shoppe i Göteborg, så der pleier det å gå mye penger... Vet ikke helt hvor mye det koster å komme inn på Liseberg for tiden, men husk at mat, drikke osv er veldig dyrt der inne. I tillegg er det jo masse å få kjøpt av ting og tang der inne, så jeg hadde nok budsjettert med en tusenlapp der inne. Men nå synes jeg det er bedre å ta i litt ekstra sånn i fall om, enn å plutselig ha for lite penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 15. september 2009 #6 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg hadde vel hatt et budsjett på 3000-4000 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå