Gjest Fuglehue Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 Som vanlig er det problemer i ogabogas underliv, og siden jeg har sex hver dag (Hva så rotte) så bør det da ikke være for trangt og vondt når han stapper den inni? Bare de første minuttene da, etterhvert blir det bedre. Er det muligens sårhet? Om jeg går uten sex blir jeg trangere føler jeg og æsj æsj æsj kanskje jeg må få meg bokseåpner, eneste bra her er at ikke jeg ar hengeslapsefitte, men de har det sikkert lettere å få ting i seg, NEI jeg blir ikke presset, ikke prøv det, jeg selv resser fittedama til å bli presset til sex, det får den fint finne seg i :evil: ER JEG MENT FOR IKKE Å VÆRE INTIM?!??!?!?!?!?!?!
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Jeg synes du formulerer deg svært barnslig.
Gjest Fuglehue Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Jeg syns et svar hadde vært fint, bare fordi jeg ikke liker å skrive på en hyggelig cupido-måte betyr ikke det at dette ikke er et problem. Jeg er ikke vant til å formulere meg om sex, derfor.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #4 Skrevet 11. august 2003 Jeg tror nok det kanskje er sårhet ja OgaBoga Men det kjenner du best sjøl... Eller så har du slikt hastverk med å sette deg på fanget at kroppen din ikke er klar til å ta imot sjøl om huet ditt er det. Et råtips: Ta deg så god tid at du virkelig merker at du er våt (ikke bare kåt) Ta over styringa og sett deg på ham i ditt eget tempo. Hvis du likevel får vondt gjør du følgende: 1. Kjøper ei tube Canesten og smør begge to. Da blir du kvitt den soppen du ikke vil ha. 2. Hvis det ikke hjelper med det samme skal du vente litt med samleie eller annen sex som gjør vondt. Når du er tørr igjen smør du med Canesten. Hvis du har sopp får du ofte smerter så snart du blir våt. Det kan godt hende dere kan ligge sammen kort tid etterpå. 3. Hvis dette heller ikke går skal du ta pause. Det betyr ikke at du ikke skal ha sex, men at du skal ha sex på måter som ikke er vondt. Han må ikke inni deg for at du skal ha det godt nemlig... 4. Hvis du har problemer etter ei uke uten pikk i fitta og/eller smøring med Canesten kontakter du legen din. Det er sikkert ikke noe alvorlig, men det kan være en infeksjon som du må ha hjelp til å bli kvitt.
punkyB Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 Kanskje dere burde bruke mer tid på forspill før selve inntrengningen skjer. Hvis du i tillegg tenker mye på at du er trang så blir du anspent OG trang. Slapp mer av . Bruk evnt. glidekrem.
Kamasutra Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 For meg høres det ut som om du ikke er våt nok. Kjøp et glidemiddel og smør både deg og han før intrengning, og se om dette kan løse noe av sårheten.
Fat Sally Lee Skrevet 11. august 2003 #7 Skrevet 11. august 2003 OgaBoga: Går tastaturet ditt på noen sterke medikamenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå