Gjest inele Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Skal kjøpe meg en ny mobiltelefon. Har mest lyst på en rosa eller lilla mobil og kjøpe den på elkjøp fordi de har det abomanget jeg skal ha. Men på den siden så er det ofte bare vist en mobil i en farge.Selv om de har den samme mobilen i noen andre farger. Men hvordan finner jeg det ut på elkjøp sine nettsider hvilke farger det er der? Og er nokia, sony ericson, samsung LG eller best? Jeg har bare hatt nokia mobil før og vil helst ha en rosa eller lilla nokia telefon. Finnes det på elkjøp sine sider på nettet? Jeg har lett men finner ikke. Også skal jeg ha en klapp mobil. Mobilen kan også være rød. Kan noen gi meg noen eksempler på dette?
Gjest inele Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Gikk inn på expert sine sider men er det ikke telenor djuice nonstopp abomang der? Det står jo bare en pris på over 1000-2000-3000 kroner der jo. På elkjøp var det mange til 1 krone. Er det ikke abomang på expert?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/...nokia-6600-fold Jeg vet at Nokia har gitt ut denne i lilla. Det skader ikke å se på andre butikker enn Elkjøp og. Det er vel knapt noen butikker som har alt inne til enhver tid.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Rød Nokia Rosa telefon, men Sony Ericsson Lilla Nokia Alle disse får du med Djuice nonstop. Klapptelefoner er litt ut nå, så du finner ikke mange av dem. Merke på telefon er nok stort sett smak og behag, men de fleste telefoner har greie menyer, så det er ikke noe stort problem å bytte merke. Det er ofte slik at ikke alle farger selges med abonnement, ev. kan en farge være dyrere enn en annen.
TipsyTopsy Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Jeg liker nokia eller sony ericsson best..
Kamikatze Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 (endret) Alle merkene du nevner lager gode telefoner, men du får hva du betaler for. Selv har jeg sluttet å kjøpe telefon med abonnement, fordi det rett og slett blir jævlig dyrt, når jeg regner ut hva mobilen egentlig koster meg, i forhold til bare å kjøpe den, og velge det abonnementet som er mest økonomisk utifra mitt bruksmønster. Det eneste er, at hvis du er vant med å skrive SMS på SonyEriccson, blir det veldig uvant en stund å skifte til nokia, for eksempel. Hvis du bruker søkeordene pink og mobilmerket på ebay, vil du fort danne deg et bilde over hva som finnes, eller kan skaffes. Ellers er "elkjøp" synonymt med "svindel" i min ordbok... Endret 13. september 2009 av Kamikatze
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Hvorfor syns du at Elkjøp er svindlere? *nyskjerrig*
Kamikatze Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Fordi det som virker billig er egentlig svindyrt. Og i nesten tjue tilfeller hvor de annonserte tilbudsvarer, hadde de ikke denne varen (på tilbudets første dag!), i sånær som ett tilfelle. - Og der står man som en annen dust, med tilbud om noe som er mye dyrere. Heldigvis er det bare noen tastetrykk om å gjøre på dataen, for å få ting jeg trenger rett i postkassa, eller på døren. Til og med hvis jeg skal kjøpe ny vaskemaskin, kommer jeg til å handle den på nett... Av en eller annen grunn føler jeg for å alltid holde et godt grep på lommeboka, mens jeg er innom den butikken.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Men det er jo bare å utnytte de garantiene de har. Om de ikke kan skaffe produktet de annonserer innen 10 dager så skal du ha et tilsvarende produkt til samme pris. Jeg har fått en den bedre varer på den måten
Gjest inele Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Jeg likte nokia 6600 lilla veldig bra. Så på den linken over på mpx.no Er det trygt å kjøpe fra mpx.no? Jeg har aldri hørt om mpx.no før? Har de nokia 6600 lilla på elkjøp, lefdal eller på expert i butikken til billig pris med djuice nonstop? Så at den kosta 648 kroner på mpx.no og det er jo en grei pris med djuice nonstop abomang. Men er redd for å kjøpe på nettet og redd for å bli lurt og svindla. Jeg føler det er tryggere å kjøpe ting i vanlige butikker. Er nok veldig gammeldags på den måten :gjeiper: he he.. Denne linken så jeg på: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=98390
Kamikatze Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Det er bare å sjekke nettsidene til de butikkene du nevner, og se hvilke farger og tilbud de har, og så evt ringe butikken, og få dem til å bestille inn. Mpx og komplett.no og de er vel like trygge som elkjøp.
Gjest inele Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Jeg har vært på nettsidene til alle de butikkene men jeg finner ingen klapp telefon sånn jeg vil ha. :gjeiper: Også så jeg en rød nokia 2760 men de hadde den ikke i noen butikker og heller ikke på nettet. Og den lilla nokia 6600 fant jeg heller ingen steder på elkjøp, lefdal eller expert men bare i fargen sort. Var ingen lilla der
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 Mpx er en trygg butikk ja, men den er nok mest kjent for de som kjøper datautstyr over nettet. Men jeg kan nesten garantere at du ikke blir svindlet.
Gjest 308 Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 Har alltid hatt nokia og er fornøyd med det.
Madmartigan Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Hvorfor syns du at Elkjøp er svindlere? *nyskjerrig* Kjøpte skriver på Elkjøp... Lexmark - ganske fair pris... Meeeen - så viser det seg at de har enerett på salg av blekk som passer til akkurat den printeren... Ikke fair pris... :/ Ellers - Nokia Xpressmusic 5800 - mpx... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå