Gå til innhold

Sover du naken?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tjejen_*
Skrevet

Sover dere nakne, eventuelt hvorfor/hvorfor ikke? Hver natt, bare noen ganger? Singel eller samboende?

Selv er jeg singel gjør jeg det 90% av nettene vil jeg tippe siden jeg liker følelsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover somregel i pysj pga at jeg fryser lett.

Sover jeg sammen med noen hender det jeg sover i kun truse og skjorte. Kommer an på hvem det er, tempraturen osv.

Skrevet

Sover som regel alltid i truse. Uansett hvor kaldt det er. Så lite klær så mulig og heller mange dyner, og så kaldt som mulig på soverommet.

Gjest Gjest_Tjejen_*
Skrevet

Godt poeng ja, kaldest mulig soverom deiglig varm dyne, men klikker for meg om har pysj på...

Skrevet

Sover uten en tråd så sant det er mulig

Skrevet

Alltid med undertøy, bh og t-skjorte. Og vinduet åpent året rundt :)

Skrevet

Jeg sover naken, fordi det er deilig og avslappende, sovner mye lettere da.

Singel nå, sover naken også i forhold, har gjort det i 10 år.

Undertøy vanligvis kun aktuelt ved mensen, og jeg sover ikke naken hvis jeg får låne en seng hos venner, f.eks.

Nattøy synes jeg er grusomt, kan kun komme på tale med noe mer enn truse hvis det virkelig er beinkaldt, eller på f.eks 20-personers soveloft på turistforeningens turhytter på fjellet.

Så lenge jeg er varm når jeg legger meg, varmer jeg opp dynen før jeg begynner å fryse under den. Når jeg har bodd i kalde leiligheter, har jeg også hatt varmeflaske, spesielt for å unngå å bli kjølig før sengetid. Er føttene kalde når jeg legger meg, sliter jeg med å sove.

Skrevet
Alltid med undertøy, bh og t-skjorte. Og vinduet åpent året rundt :)

Å sove med bh være en medvirkende årsak til brystkreft.

http://www.all-natural.com/bras.html

Jeg sover naken når jeg sover alene, og det samme når jeg hadde samboer. Sover jeg borte har jeg stort sett på meg truse og t-skjorte.

Skrevet

Sover naken så lenge temperaturen tilater det. Men om vinteren, med bortimot kuldegrader på soverommet kommer pysjen og myke sokker fram. Og varmeflaske ved behov.

Skrevet

Ja, hver eneste natt. Bortsett fra om jeg sover hos andre.

Skrevet

Foretrekker å sove naken. Men er det for kaldt har jeg på meg langarmet tskjorte og truse.

Singel, men gjør dette uansett "sivilstatus"

Skrevet

Truse og T-skjorte. Synes det er ubehagelig å sove uten klær.

• Liker 2
Skrevet

Nei, æsj, det er ekkelt. Lukter til sengetøyet etc. Best å ha silkeundertøy på .

Skrevet (endret)

Sover helt naken med mindre jeg har mensen. Men på vintern når det er minusgrader på soverommet må pysjen og gosokkene frem!

Endret av Tillepike
Skrevet

Jeg sover naken hver natt, utenom under mensen.

Liker følelsen. Liker ikke når t-shorter/pysj/nattkjole krøller seg under dyna.

Er singel, men har samme rutine i forhold.

Er jeg borte sover jeg i boxer og bh og t-shirt.

Skrevet

Pleier aldri å sove naken, mest på grunn av at jeg fryser av ingenting. Pleier å sove i bh og pysjamasbukse.

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Sover helst naken, men kan finne på å ha på en truse om jeg har mensen eller har kost med sambo.. Sover heller ikke naken om jeg er på besøk.

Før, når jeg var i min verste fjortisfase, hadde jeg bare stringtruser!

For vanlige truser var jo tantete.. :sjokk: Jeg sov likevel med stringen.. Det er noe av det ekleste jeg noen sinne har gjort! Gnagde jo som søren! skjønner ikke at jeg fortsatte så lenge.. æsj!

Endret av Sandbekken
Skrevet

Frittslengende flens, bortsett fra de gangene jeg sovner på sofaen, eller er gjest.

Skrevet

Sover alltid naken hjemme, og gjorde det da jeg var singel også. Borte bruker jeg truse og singlet, evt pysjbukse, men jeg synes det er ubehagelig. :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...