Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 Hei ! Jeg kjøpte en ny vogn i -94 da min eldste datter ble født. Vognene ble etter bruk pakket sammen og trygt forvart i boden til neste mann ... Nå skulle det altså gå en del år før jeg ble gravid igjen - så i dag var jeg nede for å se på vognen og fikk sjokk.. Den er full av jordslag!!!!! Jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre , har snakket med Simo for å høre om det lar seg gjøre å kjøpe nytt trekk, men det er gått ut av produkjon og de sier at malen til denne vognen ikke finnes. Jeg kan jo prøvde å behandle den , men det føles ikke bra å putte en baby ned i vogn jeg vet har vært /er full av jordslag. Er det noen som har noen gode råd ? Vet at jeg kan kjøpe ny, men det føles bortkastet når vognen ellers er i tipp topp stand.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Du kan jo kjøpe en brukt vogn. Det finnes jo mange flotte og velholdte vogner for salg, og de fleste er jo ikke brukt lange stunden. Se på bruktmarkedene her på nettet eller i avisen.
Gjest Aradia)O( Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Tror ikke jeg hadde risikert det. Selv om du klarer å fjerne den synlige delen av jordslaget så er det ikke sikkert at du blir kvitt sporsoppene. En venninne av meg fikk arve en barneseng som det viste seg var full av jordslag. De som ga den til henne syntes tydeligvis ikke det gjorde noe. Men hun turte ikke å ta risken. Hun kjøpte en ny seng. Men nå er jo en barnevogn kanskje ikke helt det samme som en barneseng. Jeg vet ikke. Kan du ikke spørre legen eller på apoteket. Innbiller meg at de burde kunne svare på om det er skadelig eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå