Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #81 Del Skrevet 22. september 2009 Haha, jeg må le! Er det mulig å legge sååå mye i så få setninger som ble utvekslet? Jeg kunne godt funnet på å kommentere slik han gjorde - uten å skulle være avvisende. Selv overtolker jeg ofte, men dette her blir bare latterlig. Det som hadde vært den totale avvisningen, hadde vært om han hadde hatt en kjæreste som IKKE het Hege - DA kunne du kanskje følt deg avvist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #82 Del Skrevet 22. september 2009 Utrolig klein situasjon. Til hans forsvar er slike settinger et mareritt for folk med kjæreste. Jeg er 27 og gift, for meg er det fullstendig unaterlig å snakke om mannen min i enhver sosial setting. Jeg er jo på fest for å prate med folk selv om jeg er gift og har opplevd mange ganger at folk har blitt sinna på meg fordi jeg snakker med den ene single gutten og også at single gutter som har pratet med meg (helt uskyldig fra min side) har blitt sinnsykt sinna når det kommer frem at jeg er gift. Så det er tydeligvis feil å si fra og feil og ikke si fra... Men, allikevel, klein situasjon og teit gjort av han karen. Sosialt tilbakestående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
generalen Skrevet 22. september 2009 #83 Del Skrevet 22. september 2009 På tide at damer får føle menn som tar igjen med samme mynt. Vanligvis er det menn som tar initiativet til sjekkingen på utesteder og fester, og jenter flest forbeholder seg retten til å avvise mannen uten at han har så mye som åpnet munnen. De kan se en annen vei, fortsette å snakke med venninna, svare alle spørsmål veldig kort eller bare "mhm, mm", eller rett og slett gå sin vei. Greit at du ikke var på sjekkern, men det er da nødvendigvis ikke gutter heller, alikevel blir vi avvist før vi får rukket å si "har ikke jeg sett deg før?" (for dem som tør å prøve den). Skal dere ha likestilling, vær så god, den første smakebiten er servert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå