Gå til innhold

Hvor attraktiv?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Har sett et par tråder her hvor folk spør om hvor attraktive de er. Prøver meg på å opprette en tråd hvor folk kan spørre om akkurat det, så har man det samlet i en tråd.

Da bør man vel fylle ut noe som f.eks. dette skjemaet (noe jeg kom på i farta):

Kjønn:

Alder:

Øyne:

Hårfarge:

Høyde:

Kroppsform:

Positivt med meg:

Negativt med meg:

Hobbyer:

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig:

Opptatt av (såkalte hjertesaker):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan starte..

Kjønn: Jente

Alder: Røper ikke. :P

Øyne: Blå

Hårfarge: Mellomblond

Høyde: ca. 163

Kroppsform: Timeglass, ikke veltrent, men ikke så veeldig mange ekstra kilo, heller.

Positivt med meg:

Engasjert

Intellegent

Omsorgsfull

Dyreelsker

Negativt med meg:

Kanskje litt for sårbar

Irriterer meg lett

Kan være litt kverulant til tider

Hobbyer:

Dyr generelt

Ridning

Gå tur

Bøker (når jeg har tid)

Utdanne meg som veterinær

Oppleve verden

Nyte livet - leve i nuet

Få en kjæreste som elsker meg

Langsiktig: Få barn, hus, bil og hund

Alle dyresaker. Spesielt pelsfarmer og hvalfangst samt ulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helena_*
Da prøver jeg også... :)

Kjønn: Kvinne

Alder: 37

Hårfarge: Mørkeblondt langt hår

Høyde: 169

Kroppsform: Slank og formfull (timeglass)

Positivt med meg:

Blid, kosete, reflektert, kunstnerisk, pent ansikt.

Negativt med meg:

Sårbar, lat, litt rotete, B-menneske, ingen kokk.

Hobbyer:

Danse, tegne/male, dyr (katt).

Ønsker en kjæreste, nyte livet sammen og kanskje få barn en gang i fremtiden.

Dyrevern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helena_*

Korr:

Da prøver jeg også...

Kjønn: Kvinne

Alder: 37

Hårfarge: Mørkeblondt langt hår

Høyde: 169

Kroppsform: Slank og formfull (timeglass)

Positivt med meg:

Blid, kosete, reflektert, kunstnerisk, pent ansikt.

Negativt med meg:

Sårbar, lat, litt rotete, B-menneske, ingen kokk.

Hobbyer:

Danse, tegne/male, dyr (katt).

Ønsker en kjæreste, nyte livet sammen og kanskje få barn en gang i fremtiden.

Dyrevern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan starte..

Kjønn: Jente

Alder: Røper ikke. :P

Hårfarge: Mellomblond

Høyde: ca. 163

Kroppsform: Timeglass, ikke veltrent, men ikke så veeldig mange ekstra kilo, heller.

Positivt med meg:

Engasjert

Intellegent

Omsorgsfull

Dyreelsker

Negativt med meg:

Kanskje litt for sårbar

Irriterer meg lett

Kan være litt kverulant til tider

Hobbyer:

Dyr generelt

Ridning

Gå tur

Bøker (når jeg har tid)

Utdanne meg som veterinær

Oppleve verden

Nyte livet - leve i nuet

Få en kjæreste som elsker meg

Langsiktig: Få barn, hus, bil og hund

Alle dyresaker. Spesielt pelsfarmer og hvalfangst samt ulv.

Min vurdering:

Du er veldig anonym. Du liker dyr, bøker, reise jorda rundt og ser fram til et helt normalt liv. Hvem gjør ikke det? Du er så vanlig at jeg sannsynligvis ikke ville lagt merke til deg engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vurdering:

Du er veldig anonym. Du liker dyr, bøker, reise jorda rundt og ser fram til et helt normalt liv. Hvem gjør ikke det? Du er så vanlig at jeg sannsynligvis ikke ville lagt merke til deg engang!

Det blir i hvert fall veldig anonymt når ingen vet hvor du er/bor og du ikke har noen profil her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig tråd. Kan man uttale seg om mennesker basert på en sånn liste? Kan man være attraktiv generelt, eller er det et relasjonelt fenomen? Hva slags samsvar er det mellom slik man oppfatter seg selv og slik andre oppfatter en, og spiller det egentlig noen rolle? Kan dette bli en sjekketråd?

Kjønn: mann

Alder: 34

Øyne: blå

Hårfarge: brunt? - langt

Høyde: 190

Kroppsform: slank, tynn? snaut 90kg

Positivt med meg: lite opptatt av penger, ting og status. Emosjonell, kreativ, høyt utdannet, redelig

Negativt med meg: (For) lIte opptatt av penger, ting og status? (For) Emosjonell?Rotete? Utydelig? Komplisert?

Hobbyer: Primært musikk - spille, skrive og høre

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Har en dragning mot å gjøre noe "viktig" en eller annen gang. Leger uten grenser? Om jeg møter kvinnen i mitt liv kan jeg godt få flere barn. Foreløpig har jeg det veldig bra som jeg har det

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Tror jeg har sagt nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helena_*
Pussig tråd. Kan man uttale seg om mennesker basert på en sånn liste? Kan man være attraktiv generelt, eller er det et relasjonelt fenomen? Hva slags samsvar er det mellom slik man oppfatter seg selv og slik andre oppfatter en, og spiller det egentlig noen rolle? Kan dette bli en sjekketråd?

Kjønn: mann

Alder: 34

Øyne: blå

Hårfarge: brunt? - langt

Høyde: 190

Kroppsform: slank, tynn? snaut 90kg

Positivt med meg: lite opptatt av penger, ting og status. Emosjonell, kreativ, høyt utdannet, redelig

Negativt med meg: (For) lIte opptatt av penger, ting og status? (For) Emosjonell?Rotete? Utydelig? Komplisert?

Hobbyer: Primært musikk - spille, skrive og høre

Ønsker for fremtiden, både kortsiktig og langsiktig: Har en dragning mot å gjøre noe "viktig" en eller annen gang. Leger uten grenser? Om jeg møter kvinnen i mitt liv kan jeg godt få flere barn. Foreløpig har jeg det veldig bra som jeg har det

Opptatt av (såkalte hjertesaker): Tror jeg har sagt nok

Du hørtes ganske bra ut. Men hvilken type musikk spiller/skriver du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hva kan man finne ut av en slik liste? Uansett hva man skriver, koker det hele ned til om man har kjemi med den andre parten eller ikke. Om det er en gnist der, og noe å bygge videre på. En slik liste sier jo ingenting om det.

Om du liker samme type musikk, har noenlunde like interesser og verdier, i utgangspunktet liker menn med blå øyne og brunt hår, så aner du ikke om en som passer den beskrivelsen er en du kunne falle for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man finne ut av en slik liste? Uansett hva man skriver, koker det hele ned til om man har kjemi med den andre parten eller ikke. Om det er en gnist der, og noe å bygge videre på. En slik liste sier jo ingenting om det.

var det jeg tenkte på jeg også - men etter at jeg fikk høre at jeg høres ganske bra ut har jeg blitt mye mer positivt innstilt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze
var det jeg tenkte på jeg også - men etter at jeg fikk høre at jeg høres ganske bra ut har jeg blitt mye mer positivt innstilt :ler:

Hehe, ikke så rart det :)

Du høres bra ut ja, men en vet jo ikke hvordan du er i virkeligheten sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er sånn som det ikke finnes ordentlige svar på. hvor attraktiv en person er bestemmer jo på en måte alle som møter den personen, med sin personlige mening/ inntrykk av han/henne og grad av tiltrekning (eller mangel på den).

uansett tror jeg ikke KG er det beste stedet å finne ny kjæreste. eller til å bedømme hvor bra man ville vært som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_klara_*

Herregud, idioter. For det første spiller ikke en slik framstilling noen rolle, fordi det er din egen og trenger ikke ha noe som helst med andres oppfatning av deg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest H88_utlogget

Wall of fucking text, men hvis det blir for langt er det bare å hoppe over innlegget.

Kjønn: Mann

Alder: 21

Øyne: Blå, av og til grønne

Hårfarge: Svart

Høyde: 185

Kroppsform: Lang, tynn, veltrent uten store muskler, ikke så tynn at man ser ribbein og six pack. Friidretts-/svømmekropp.

Positivt med meg:

Drevet av prinsipper

Høy IQ, intelligent

Ambisiøs

Viljesterk

Kompromissløs

Aktiv, trener mye

Håpløs romantiker

Leken

Selvironisk, ikke selvhøytidelig

Tullete, finner alltid det morsomme i en situasjon

Ærlig, men ikke såpass at jeg er fullstendig drittsekk og kaller folk feite, stygge eller dumme

Tolerant, folk skal få være og gjøre det de vil gjøre uten at jeg bryr meg

Pratsom og sosial når jeg kan, men liker meg veldig godt alene også

Kjekk, i følge andre

Tror på meg selv og elsker nye utfordringer

Idealistisk

Drikker ikke

Røyker ikke

Kreativ

Liker å gjøre nye ting, andre mener jeg er "sprø" eller "gæern" fordi noe av det kan være litt risikabelt og impulsivt

Prøver alt minst en gang

Veldig høy sosial intelligens, klarer å "skjønne" folk og hvilke knapper som kan trykkes etter en kjapp samtale, lett for å sette seg inn i andres situasjoner, og noen andre fordeler

Tar hver dag som den kommer, lever livet jeg har lyst til å leve

Husker alt mulig av rare ting og statistikker, har alltid et eller annet jeg kan skyte inn om et tema som jeg har lest "et sted". Kan mye, klisterhjerne.

Negativt med meg:

- Utålmodig og irritabel når jeg er veldig sliten

- Holder folk til like høye standarder som meg selv, men det gjelder for det meste bare familie og nære venner

- Noen beskriver meg som "hyperaktiv" i sosiale situasjoner

- Gidder ikke bry meg med folk jeg karakteriserer som intolerante, trangsynte eller inkompetente. Med sistnevnte er jeg fremdeles snill og grei, de to førstnevnte, not so much.

- Hvis jeg ikke føler for å snakke, så gjør jeg rett og slett ikke det. Kommer an på hvor godt jeg kjenner de som er i nærheten av meg.

- Hopper fra interesse til interesse. Vanligvis har jeg noen langtidsprosjekter, men ofte blir jeg plutselig interessert i noe, holder på med det litt, også går jeg videre på noe nytt og spennende

- Kan ikke se for meg noe ungekjør før jeg blir nærmere 40, men det kan godt endre seg over tid

- Kanskje ikke negativt: Hater å bli manipulert. På grunn av høy sosial intelligens lukter jeg det fra lang avstand, og gidder aldri bry meg om den personen igjen, ser på det som et svik.

- Brutalt ærlig. Prøver å være snill og grei, men hvis folk spør meg "ser jeg tjukk ut i dette?" så kan det godt hende at jeg sier "ja, det synes jeg". Sier ikke det til en person jeg ikke veit tåler det. Samme med humor, selvhøytidelige folk klarer seg ikke særlig lenge i nærheten av meg.

- Gidder ikke bry meg med politikk eller nyheter 95% av tida

- Snåling i følge noen folk, med rare, uvanlige ideer og tanker.

- Å kjøre et vanlig A4-liv der man drar på jobb, kommer hjem, rydder, spiser, passer på unger også legger seg og gjør det samme om igjen, er det verste jeg kan tenke meg.

- Rotete, uorganisert. Personlig så har jeg kontroll på alt, men for andre med "støv på hjernen" kan det bli altfor mye.

- Gidder ikke bruke tid på å prøve å finne meg kjæreste eller liknende, kan være litt "ensom ulv" av og til. Antageligvis sjenert på det området, selv om jeg ikke har noen problemer med å snakke med jenter, men å snakke med en jente som jeg liker og som jeg vet liker meg tilbake er en situasjon jeg ikke er vandt til i det hele tatt.

- Store problemer med å stole på jenter etter tidligere erfaringer. Ikke sjalu og må vite alt av hva en kjæreste gjør, men det tar lang tid før jeg stoler på dem.

- Ikke noen festløve, liker best en samling av venner enn fyllefest.

Hobbyer:

Iron Man-triatlon og utholdenhet generelt

Fjellklatring/vandring

Skrive romaner

Lese fagbøker innenfor temaer som interesserer meg

Kampsport

Film (har en stor samling, karakteriseres som film-nerd)

TV-serier

Spill (gjør det nesten ikke lenger, men av og til når det kommer noe bra)

Bli ferdig med rettsvitenskap, jobbe som jurist/advokat, helst politiadvokat etterhvert.

Kanskje ta en bachelor i psykologi eller kriminologi samtidig.

Klatre i utlandet

Leve livet, ikke jobben

Kanskje befalsutdanning i Forsvaret

Frihet, å få gjøre det jeg vil gjøre

Lev livet mens man har det, å gjøre det samme fra jeg er 30 til jeg er 60 ville være det verste som kunne skje meg

Håper jeg kan finne ei som tåler meg og som jeg liker tilbake etterhvert, men hvis det ikke skjer, så klarer jeg meg greit alene også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er sånn som det ikke finnes ordentlige svar på. hvor attraktiv en person er bestemmer jo på en måte alle som møter den personen, med sin personlige mening/ inntrykk av han/henne og grad av tiltrekning (eller mangel på den).

uansett tror jeg ikke KG er det beste stedet å finne ny kjæreste. eller til å bedømme hvor bra man ville vært som kjæreste.

Egentlig burde jo et forum være et ganske bra sted å finne kjæreste på (hvis vi begrenser resonnementet til internet-verdenen) fordi man kan lese mye om hva en kandidat har skrevet og gjøre seg opp et bredere bilde enn på et typisk nettdatingsted. ... men så var det et eller annet med teori og praksis som kommer og forkludrer resonnementet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helena_*

Men dette er vel bare underholdning. Det er vel ingen som tror seriøst at man kan finne kjæreste her. Bare litt morsomt å se hvor attraktiv man bedømmes på bakgrunn av det som blir oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, litt av en tråd - men samtidig litt fascinerende...

Her er iallefall jeg:

Kjønn: Mann

Alder: 27

Øyne: Blå/Grønne

Hårfarge: Mørke brunt, nesten svart

Høyde: 183

Kroppsform: Begynner å nærme seg trent (Har vel bare noen få kilo igjen før jeg er helt fornøyd)

Positivt med meg:

Aktiv, snill, god humør (synes jeg da), veldig glad i unger, trives i jobben, godt utdannet, trener mye, selvironi, nevenyttig, liker godt andres selskap.

Negativt med meg:

Kan være litt naiv til tider, trener for mye, liker og være litt alene og til tider, liker ikke å vaske hus (men holder det ryddig/støvsuger/tar oppvasken).

Hobbyer:

Mye standard her, bøker/film/musikk/trening/reise/skog og mark/ski/venner/spill/fotball.

Det store ønsket for fremtiden er vel en familie.

Kortsiktig så er det vel kjæreste, gode ferier og litt spenning i livet.

Vet ikke om jeg har en direkte hjertesak, men jeg er vel opptatt av at jeg og de rundt meg skal ha det bra.

Så, hvor attraktiv er en da? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...