Gå til innhold

Å bli likt

Gjest TS

Anbefalte innlegg

På valentinesdag i år fikk jeg et kort fra en gutt jeg kjenner litt. Han skrev ting som at jeg var vakker både innvendig og utvendig, smart, at jeg var en av få som klarte å såre ham, at han lå våken om natten og tenkte på meg og at han trodde han var forelsket.

En dag på MSN skrev han "Jeg elsker deg". Jeg vet selvfølgelig at det ikke er tilfellet - for jeg definerer "å elske noen" på en helt annen måte. Han kjenner meg ikke så veldig godt..

Det jeg synes er skremmende er at han angivelig har vært "forelsket" i meg i over et halvt år. Jeg var lettet da sommerferien begynte, for jeg tenkte at han kom til å glemme meg, men det skjedde ikke.

Uansett - jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er en rar stemning når vi er i nærheten av hverandre, for jeg prøver å overse, og det er som om han prøver å skjule at han kaster blikk på meg. Har snakket med venninnene mine og de har sagt han har sett på meg ganske mye (noe jeg ikke har lagt merke til). Vi ser hverandre hver dag.

Jeg vil på en måte at han skal slutte å like/være forelsket i meg, men jeg vil så klart at vi skal kunne snakke sammen og ha en god dialog.

Denne gutten er litt spesiell. Han er seg. Vanskelig å forklare. Jeg kan egentlig ikke fordra påfunnene hans og den oppblåste selvtilliten og kombinert med at han er lettere uhøflig.. Vel..

Hva gjør man? Jeg vil helst ikke konfrontere ham - i så fall må det bli på MSN (ja, jeg er feig), og han er aldri pålogget lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel da har han vel blokkert deg på msn da, for å bli ferdig med deg ;)

Tror du det? Jeg håper det, men vet vel egentlig at det er fordi dataen hans er ødelagt. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom han har såpass dårlige antenner, tror jeg det mest effektive er å late som du har fått kjæreste. Nevn det sånn tilfeldig at du skal møte kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Direkte melding om at du har aldri og vil aldri gjengjelde hansw følelser. Si også at det eneste riktige du kan gjøre er å slutte å omgås han da han fortjener å ha frihet til å finne en kvinne han fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...