Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Hei.. Jeg lurer på en ting.... Kjøpte ny pc på Elkjøp for en mnd tid siden. Fikk den ferdig klargjordt til bruk. Det fulgte med et antivirusprogram fra Norton. Måten selgeren forklarte det for meg på var at når jeg fikk det installert der var alt i orden og ikke mer å tenke på.... Men nå får jeg melding om at abonnementet må fornyes. 400,- 500.-??? (ikke helt sikker) Tror dere dette er riktig. I så fall blir jeg litt skuffet over Elkøp. .... Takknemlig for svar......
Gjest En gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Hei.. Jeg lurer på en ting.... Kjøpte ny pc på Elkjøp for en mnd tid siden. Fikk den ferdig klargjordt til bruk. Det fulgte med et antivirusprogram fra Norton. Måten selgeren forklarte det for meg på var at når jeg fikk det installert der var alt i orden og ikke mer å tenke på.... Men nå får jeg melding om at abonnementet må fornyes. 400,- 500.-??? (ikke helt sikker) Tror dere dette er riktig. I så fall blir jeg litt skuffet over Elkøp. .... Takknemlig for svar...... Hva selgeren har sagt kan jeg naturlig nok ikke vite, men det er ikke uvanlig at antivirus legges med som tidsbegrenset demo. Det gjorde på en PC jeg kjøpte ogsåfra Dell også. (Men jeg visste om det, så jeg kan jo ikke si jeg ble lurt.) Jeg løste problemet ved å avinstallere og legge inn Norton som følger med Internet-abonnementet mitt. Gjør følgende: 1. Sjekk faktura/salgsdokument fra Elkjøp. Hvis det står der at det er demo så stiller du muligens svakt. 2. Hvis det viser seg å være en demo, sjekk om du har antivirus inkludert i prisen på Internett-abonnementet. 3. Hvis alt er negativt må du enten kjøpe et, eller laste ned et gratisprodukt. AVG er helt ok, men det finnes flere andre som er gratis.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Hva selgeren har sagt kan jeg naturlig nok ikke vite, men det er ikke uvanlig at antivirus legges med som tidsbegrenset demo. Det gjorde på en PC jeg kjøpte ogsåfra Dell også. (Men jeg visste om det, så jeg kan jo ikke si jeg ble lurt.) Jeg løste problemet ved å avinstallere og legge inn Norton som følger med Internet-abonnementet mitt. Gjør følgende: 1. Sjekk faktura/salgsdokument fra Elkjøp. Hvis det står der at det er demo så stiller du muligens svakt. 2. Hvis det viser seg å være en demo, sjekk om du har antivirus inkludert i prisen på Internett-abonnementet. 3. Hvis alt er negativt må du enten kjøpe et, eller laste ned et gratisprodukt. AVG er helt ok, men det finnes flere andre som er gratis. Tusen takk for tydelig svar. Skal sjekke ut de tingene du nevner... Ha en fortsatt fin kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå