Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Jeg har ofte hørt at jeg har lange bein, men jeg er bare 170 cm høy, så så lange er de jo ikke Og jeg bruker stort sett 32 i lengde på bukser.. Men jeg lurte på om det er en måte å måle og regne ut det på, en formel for å vite om man har lange eller gjennomsnittlig lange bein liksom? =D
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Jeg har ofte hørt at jeg har lange bein, men jeg er bare 170 cm høy, så så lange er de jo ikke Og jeg bruker stort sett 32 i lengde på bukser.. Men jeg lurte på om det er en måte å måle og regne ut det på, en formel for å vite om man har lange eller gjennomsnittlig lange bein liksom? =D Hvorfor i huleste skulle du ville vite det? Du har viktige ting å tenke på, du!
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 haha, nei.. jeg kjeder livet av meg.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Jeg har ofte hørt at jeg har lange bein, men jeg er bare 170 cm høy, så så lange er de jo ikke Og jeg bruker stort sett 32 i lengde på bukser.. Men jeg lurte på om det er en måte å måle og regne ut det på, en formel for å vite om man har lange eller gjennomsnittlig lange bein liksom? =D Jeg er 8 cm høyere enn deg, og bruker også 32 i lengde på bukser. Har lang flott overkropp, bena derimot ...
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Jeg har ofte hørt at jeg har lange bein, men jeg er bare 170 cm høy, så så lange er de jo ikke Og jeg bruker stort sett 32 i lengde på bukser.. Men jeg lurte på om det er en måte å måle og regne ut det på, en formel for å vite om man har lange eller gjennomsnittlig lange bein liksom? =D Hm, aner ikke! Nå synes ikke jeg at 170 cm er lavt(er 160 cm selv). Kan jo hende du har lange bein, men at du har en mindre overkropp, hvis du skjønner hva jeg mener? Mange har jo det... Men hvorfor kan du ikke bare tro på det folk sier? Ingen lyver jo om noe sånt.
Umuriel Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Hvis du har slanke ben kan de gjerne oppfattes som lengre enn tykkere ben. Jeg er forøvrig like høy som deg, og bruker bukselengde 34. Jeg har lange ben
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 håper ikke jeg har kort overkropp hvertfall, det er vel ikke noe pent. greia er at jeg har veldig forvrengt kroppsbilde tror jeg, for jeg klarer ikke å vite hvordan andre folk ser meg.. :s f.eks. så synes jeg selv jeg ser rimelig feit ut, mens jeg hele tiden får høre at jeg er tynn (uten at jeg har sagt noe om at jeg ser feit ut altså).. også har jeg hørt flere ganger at jeg har lange bein, men jeg ser ikke det helt selv.
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 jeg bruker 34 i Diesel-bukser da. og 33 i Lee-bukser. tror 33 er det optimale for meg. men tror ikke jeg har 32 i noen bukser nå når jeg tenker meg om.. vet ikke hvor jeg fikk det tallet fra. men passer jo bra i h&m-bukser, og de er vel ganske gjennomsnittlige tipper jeg.
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 håper ikke jeg har kort overkropp hvertfall, det er vel ikke noe pent. greia er at jeg har veldig forvrengt kroppsbilde tror jeg, for jeg klarer ikke å vite hvordan andre folk ser meg.. :s f.eks. så synes jeg selv jeg ser rimelig feit ut, mens jeg hele tiden får høre at jeg er tynn (uten at jeg har sagt noe om at jeg ser feit ut altså).. også har jeg hørt flere ganger at jeg har lange bein, men jeg ser ikke det helt selv. Pussig, nei nå vet ikke jeg hvor mye du veier, hvordan du ser ut osv. Hvis du ofte får høre at du er slank, så er du nok det. Litt vanskelig tråd dette, du må nok bare prøve å finne ut av det, og godta deg selv for den du er. Jeg vil gjerne ha lange bein, men det har jeg ikke, kommer ikke til å få det heller
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 haha, nei.. jeg kjeder livet av meg. Haha, har ikke så mye å gjøre jeg heller. Så du er ikke den eneste
Gjest Bond Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Gjest Mina Skrevet 30. januar 2013 #13 Skrevet 30. januar 2013 Føler jeg har korte overkropp og lange bein. Jeg har sikkert forvrengt bildet av kroppen min også! MEN, jeg har jo nesten ikke rompe (føler jeg) .. Den er nesten oppå ryggen (etter min mening) .. så er den ikke så lang heller. Jeg kan legge en hel hånd på den... det er så stygt. Ser ut som noen har satt den på! Det har jeg vært så flau over i evigheter. Så jeg får selvfølgelig ikke gå i det jeg vil! Jeg går i stor hettegensere.. og nå er jeg lei! Finnes det noen treningstips for hvordan jeg kan endre på det. Itillegg får jeg alltid vondt av å sitte på rompa.. KJennes ut som jeg sitter på kniver. HJELP
Karmosin Skrevet 30. januar 2013 #14 Skrevet 30. januar 2013 Javisst finnes det formel! En vanlig kropp er 7,5 hoder høy (ditt eget hode, målt rett forfra fra øverst til hakespissen). Normal proporsjon for beina er noe mindre enn 4 hoder lange, rundt 3,75 hoder, for torsoen noe mindre enn 3 hoder, rundt 2,75 hoder (torsoen måles fra skrittet til halsen, til like under hakespissen). Jeg er 1,65 høy og har bein som er 4 hoder lange. Jeg har altså lange bein, selv om jeg ikke er høy.
Gjest Amber Rose Skrevet 30. januar 2013 #15 Skrevet 30. januar 2013 Det er mye penere å ha lange bein og heller litt kortere overkropp enn å være lang i lortfallet..
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2013 #16 Skrevet 30. januar 2013 168 og helst lengde 36, de må være lange? I tillegg er de tynne. Eller - er det overkroppen som er for kort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå