Gjest Gjest_Blomsten_* Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Heihei! Jeg har i mnage år brukt Light Blue fra Dolce&gabbana, og tenkte jeg skulle bytte litt. Har noe på gan gmed en kjempeflott mann, og det skader jo ikke å bytte til en parfyme menn liker godt! Jeg har jo selv noen favoritter på herreduft-fronten, og tenker at det må jo menn også ha Har dere noen tips? Hva er den beste jenteduften i en manns øyne?
Sessas Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Hmm..det vil jo garantert variere fra mann til mann siden de også foretrekker forskjellige dufter Men jeg har hvertfall fått veldig mange gode tilbakemeldinger på Dior Addict
Hinata Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Det er jo veldig forskjellig hvordan parfymen blir luktende på deg også da. Tviler egentlig på at det er noe fasitsvar her..
Lilandry Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Heihei! Jeg har i mnage år brukt Light Blue fra Dolce&gabbana, og tenkte jeg skulle bytte litt. Har noe på gan gmed en kjempeflott mann, og det skader jo ikke å bytte til en parfyme menn liker godt! Jeg har jo selv noen favoritter på herreduft-fronten, og tenker at det må jo menn også ha Har dere noen tips? Hva er den beste jenteduften i en manns øyne? Light Blue er fantastisk god. Jeg tror jeg vil gå tilbake til den snart jeg, var gutter som kommenterte da hvor godt jeg luktet, kjæresten min likte den også veldig godt! Men skjønner at du vil bytte, en dag blir jo en litt lei... Men, jeg har ingen spesielle forslag å komme med, kanskje Versace sin nye duft, den grønne. Den er frisk og god.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Jeg så et praogram på tv en gang, der de tok en parfymetest - sjekket hvilke dufter guttene likte (fotball-lag, businessmenn, etc..) Det som gikk igjen var at den duften de fleste likte best - og alle som kunne lukte likte, den inneholdt et eller annet stoff. Men husker ikke hva det var...! Men det var i alle fall et stoff som finnes i noen parfymer, og som er kjent for å gjøre menn "gale"... Skulle likt å vite det selv!
Parfumfreek Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Det stoffet er vanilje Menn er forskjellige da, men de aller fleste digger vanilje
Gjest gul3 Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Jeg så et praogram på tv en gang, der de tok en parfymetest - sjekket hvilke dufter guttene likte (fotball-lag, businessmenn, etc..) Det som gikk igjen var at den duften de fleste likte best - og alle som kunne lukte likte, den inneholdt et eller annet stoff. Men husker ikke hva det var...! Men det var i alle fall et stoff som finnes i noen parfymer, og som er kjent for å gjøre menn "gale"... Skulle likt å vite det selv! Feromoner?
Parfumfreek Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Feromoner? Nja, vet ikke om det er så effektivt egentlig. Tror vanilje gjør susen bedre
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Diesel. Ikke merket, men produktet du får på nærmeste bensinstasjon.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Diesel. Ikke merket, men produktet du får på nærmeste bensinstasjon. Kjempemorsomt!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Mange menn liker Hypnotic Poison fra Dior og Angel fra TM, dette er dufter som inneholder vanilje.
Lilandry Skrevet 13. september 2009 #13 Skrevet 13. september 2009 Diesel. Ikke merket, men produktet du får på nærmeste bensinstasjon. Har faktisk hørt dette, husker ikke hvilket merke, men de sa at de skulle lage en herreduft som kunne minne om diesel lukt, sikkert så lite at kun de som virkelig elsker det vil lukte det. Haha, så om du var seriøs, så er dette kanskje parfymen for deg?
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 13. september 2009 #14 Skrevet 13. september 2009 Diesel. Ikke merket, men produktet du får på nærmeste bensinstasjon.
Gjest *Mim* Skrevet 13. september 2009 #15 Skrevet 13. september 2009 Fins det en parfyme som lukter vafler eller nybakte boller? Det burde slå an.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #16 Skrevet 13. september 2009 Dere som synes denne tråden er så morsom anngående innholder av ingredienser i parfymer, hva er det i deres parfymer? mange inneholder appelsin, marsmallovs, sjokolade, pepper, caramel osv. Morsomt ja ho ho.
pittie Skrevet 14. september 2009 #17 Skrevet 14. september 2009 Samboeren min liker den sensuelle typen. DKNY red delicious, Cacharel amor amor for å nevne to. Teknisk sett så digger han alle mine parfymer, så lenge de får såtte seg i huden min. Rett fra flaska liker han bare 2/4
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #18 Skrevet 14. september 2009 Jeg så et praogram på tv en gang, der de tok en parfymetest - sjekket hvilke dufter guttene likte (fotball-lag, businessmenn, etc..) Det som gikk igjen var at den duften de fleste likte best - og alle som kunne lukte likte, den inneholdt et eller annet stoff. Men husker ikke hva det var...! Men det var i alle fall et stoff som finnes i noen parfymer, og som er kjent for å gjøre menn "gale"... Skulle likt å vite det selv! Det var i alle fall ikke vanlije, det skulle jeg nok greid å huske. Feromoner høres mer riktig ut. Men hva er det? Og finnes det i noen parfymer vi kjenner?
Parfumfreek Skrevet 14. september 2009 #19 Skrevet 14. september 2009 I følge Wikipedia er feromoner et kjemisk signalstoff som skilles ut fra kjertler fra visse dyr .. Skal virke mellom individer av samme art. Blir produsert syntetisk naturligvis, og prøv de som vil Søk på pheromone, og det kommer opp diverse parfyme - Uvisst om de lukter godt. Jeg holder meg til vanilje
Kiyo Skrevet 14. september 2009 #20 Skrevet 14. september 2009 Jeg så et praogram på tv en gang, der de tok en parfymetest - sjekket hvilke dufter guttene likte (fotball-lag, businessmenn, etc..) Det som gikk igjen var at den duften de fleste likte best - og alle som kunne lukte likte, den inneholdt et eller annet stoff. Men husker ikke hva det var...! Men det var i alle fall et stoff som finnes i noen parfymer, og som er kjent for å gjøre menn "gale"... Skulle likt å vite det selv! Jeg tror vi har sett samme program og stoffet det er snakk om er feromoner. Man finner parfymer som inneholder feromoner på kondomeriet. En type som er beregnet på kvinner og en type for menn. Hadde kanskje vært verdt å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå