Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Jeg husker jeg leste om jeanstights første gang i en av dagbøkene til shoppingjentene for over et år siden, men først idag har jeg kjøpt meg et par selv. De er fra Bikbok og kjennes veldig behagelige ut. Siden jeg aldri har hatt sånne før, og heller aldri brukt tights, så trenger jeg litt hjelp til hvordan jeg kan kombinere det med andre ting. Er det slik at jeg må bruke topper/gensere som dekker rumpa når jeg bruker slike tights? Jeg mener selv at den er ganske "dekkende", slik at det ikke nødvendigvis ser helt nakent og rart ut. Og hva ellers er fint å bruke til slike tights? Deilig å slippe trange, stive olabukser enkelte dager da!
Ambivalent Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Mange ser jo ut som vanlige jeans, med lommer og en bakende som det ikke er så farlig at noen ser. Men selv liker jeg å dekke den til, iallefall det meste av den. Spesielt fordi fronten er veldig tights'aktig. Halvlange topper og gensere funker for meg.
-Carrie Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Jeg foretrekker også å dekke meg litt til, spesielt foran Jeg liker veldig godt å bruke de til litt lange skjorter eller gensere. Mye mer behagelig en vanlig jeans
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Ingen tvil: Dekk til bakenden. ikke nødvendig å gjøre det om man har en fin rumpe vel
Søtpotita Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Ja, fronten er litt tightsy, så den er greit å dekke til. Rompa ser heilt ok ut som regel. Det er praktisk å bruke ein lang singlet under til dømes eller ein annan lang topp. Og ja, dei er veldig behagelege!
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 cameltoe er stygt ja. men det er jo bare å ikke dra tightsen så sinnsykt opp i skrittet, så slipper man det. eller kjøpe en litt større størrelse.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Takk for svar, jenter! Jeg brukte det for første gang igår, og jeg tror jeg har blitt hekta!
Gjesten Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Jeg synes absolutt du skal ha en lang topp eller en tunika over. Uansett hvor fin kropp man har, så synes jeg ikke det er lekkert med bare tights, selv om de ser ut som jeans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå