Chelsea Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Er så glad i ostebriks, spesielt de man får kjøpt i Tyskland, er noe spesielt med osten de bruker der. Noen som har god oppskrift på slike?
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg har mammapermisjon og tenkte å bake litt for å putte i fryseren så jeg er også interessert i oppskrift på noe slikt.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg liker de som de selger på Kiwi og Rimi, jeg. De har så god ost på toppen. Ingen vits å bake da....
Kanutten Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Jeg synes disse så gode ut. . Men vet ikke om de er akkurat slik du så for deg TS
Chelsea Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2010 Jeg synes disse så gode ut. . Men vet ikke om de er akkurat slik du så for deg TS Jo, de så gode ut de. Men med ALTFOR lite ost på og så står det ikke hvilken ost de bruker. Er nemlig veldig usikker på det. Har smakt de på Kiwi og den osten er god. Må vel sikkert være en litt smaksrik en, men hvilken? Hadde vært greit å få et tips.
Kanutten Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Jeg ville prøvd med jarlsberg jeg. det tror jeg kan bli bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå