Gå til innhold

har kjøpt meg brudekjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

å du store min tid da har jeg faktisk kjøpt meg kjole!!!!! å den er den nydeligste jeg har sett!!! ennå 1 år til jeg skal gifte meg men den var som bestil til meg så den måtte jeg ha :) skulle egentlig bare ut å se fordi det nå var salg på kjoler men jaggu gikk jeg ut med drømmekjolen!!!! nydelig agape kjole årets kolleksjon. fikk kjolen,nyyyydelig slør,tiara,underskjørt og strømpebånd til 11 000,- synes det var et scoop for en ny kjole og nesten komplett antrekk!!! nå mangler jeg bare sko og undertøy :P så nå kan bare bryllupet starte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye med kjolekjøp :)

Nå må du ikke titte på andre kjoler i løpet av det neste året :biggrin:

• 2 uker senere...
Skrevet
å du store min tid da har jeg faktisk kjøpt meg kjole!!!!! å den er den nydeligste jeg har sett!!! ennå 1 år til jeg skal gifte meg men den var som bestil til meg så den måtte jeg ha :) skulle egentlig bare ut å se fordi det nå var salg på kjoler men jaggu gikk jeg ut med drømmekjolen!!!! nydelig agape kjole årets kolleksjon. fikk kjolen,nyyyydelig slør,tiara,underskjørt og strømpebånd til 11 000,- synes det var et scoop for en ny kjole og nesten komplett antrekk!!! nå mangler jeg bare sko og undertøy :P så nå kan bare bryllupet starte :)

Får vi se bilde også....? :)

Om alt går min vei, gifter vi oss faktisk på samme dag junipia.... :D

(Må bare planlegge et frieri først, og se hva sambo svarer....hehehe...)

Skrevet (endret)

nei nå ser jeg ikke på kjoler lengre! men jeg har sett 2 bruder nylig og for en følelse av å se at kjolen min er sååå mye finere hehe:) har nok funnet den rette iallaefall konkluderte jeg med :) om bildet forsvinner så er det en kjole fra agapes 09 kolleksjon å heter "bente" nydelig med masse strass:)

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

post-27279-1254492346_thumb.jpg

Endret av Bond
Skrevet

jeg tror jeg prøvde på den kjolen selv. Nydelig :) Det sto mellom den og den jeg kjøpte, men jeg ble for forelsket i ermene på min, så da ble det den :)

Skrevet (endret)

Så nydelig broderi rundt midjen! Virkelig fin kjole :)

Endret av Møffi
Skrevet

tusen takk!! ja er helt fantastisk fornøyd!! det er mye strass over hele kjolen og et langt slep :) fantastisk synes jeg:) dette er min kjole, enn det :) juhu :)

Skrevet

Gratulerer, nydelig kjole! :) Ligner veldig på den jeg har kjøpt meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...