Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 jeg holder på med en gutt nå, men jeg vet ikke helt hvor vi står.. jeg synes også det er for tidlig å spør han om hvor dette går for vi har ikke holdt på så lenge, og jeg vil ikke skremme han bort.. for det er ikke det at jeg ønsker at vi skal bli kjærester enda, jeg vil bli mer kjent med han først.. er det noen her som har noen råd til hvordan jeg kan hinte til han om hva han vil. for jeg lurer på hvor han står i forhold til andre: om det er slik at vi ikke kan kline med andre osv (jeg mener ikke at jeg vil kline osv med andre gutter, men dersom han er med andre jenter så vil jeg også ha muligheten til det), men hvordan kan jeg få spurt han om dette uten å spør rett ut.. er redd for at dersom jeg spør direkte så virker jeg kanskje innpåsliten og som at jeg vil binde meg med en gang.. dette ble rotete men håper dere forstod hva jeg vil frem til..
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Med tanke på at du tror han kommr til å bli skremt avgårde hvis du skulle komme til å spørre om han har seg med noen andre, så tror jeg nok ikke at dere står så veldig stabilt for øyeblikket.
Gjest Melchizedek Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Det er veldig veldig enkelt........... Du spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå