Gå til innhold

Strikkede plagg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje jeg skal begynne å kle meg litt mer moteriktig, tenkte jeg i dag :) Og kikket litt rundt på diverse sider og i blader her og der, og så lurer jeg på en ting:

Strikkede plagg, da tenker jeg først og fremst på sånne cardigan. Er de i motebildet i høst, eller holder det på å bli gammelt nytt nå? Er det noe spesielt av strikkede plagg som er med i motebildet i høst enn andre? (Farger, mønster, fasong o.l.), eller er det bare å kjøre på med strikka?

Jeg mener å ha sett ett eller annet sted at det var in i høst, så kanskje jeg skal kjøre på og kjøpe meg en sånn en, siden jeg alltid fryser!

(Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig ble så interessert i at det jeg skulle ha skulle være in, har aldri brydd meg om annet enn at klesplagget bare er fint jeg :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å, det er massevis av cardigans i høst! Alt fra store, "formløse" til innsvingede. Korte, lange, alt. Cardigans med belte og med hette er det mye av.

Her er forresten en artikkel fra Kvinneguiden om dette.

Endret av Emera
Skrevet

Synes butikkene flommer over av strikkeplagg, jeg! Kan nok si at det er in, ja!:)

Skrevet

I Norge kommer vel aldri strikkeplagg til å være ut om høsten/vinteren... :ler:

Skrevet

Elsker å finne fram lune, deilige strikkejakker, vester og gensre nå på høsten! Jeg er en skikkelig frysepinn, og har opp gjennom årene opparbeidet meg en meget varm høst-og vintergarderobe! Om strikk er in eller ikke bryr meg lite; det er varmt og godt! Heller en superdeilig jakke i alpakka enn en fleecegenser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...