Gå til innhold

Livet etter døden

Gjest Gjest_Hans_*

Anbefalte innlegg

De understrekne avsnittene her er noe av det mest uvitende jeg har sett her på KG. Det er takket være slik servilitet at maktforskere kan holde frem. (Og politikere). Dette er rent ut sagt tragisk. Dersom vedkommende bare hadde visst LITT om den sjofle maktkampen og alle underslagene av kunnskap som pågår i forskermiljøene... :sjokkert:

Mulig jeg misforstår svaret ditt her, men mine utsagn som du uthevet var altså ment sarkastisk. Jeg trodde det gikk frem av resten av innlegget....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er VI troende som på de religiøse trådene oppfordrer deg og de andre ateistene til å tenke selv. Vi går ikke inn på de vitenskapelige trådene for å motbevise deres tanker. Det viser oss at de vitenskapelige trådene heller ikke er nok for dere. Dere skjønner aty det er noe mer, men klarer ikke å se det . For å få Jehovas ånd til å forstå utover bokholderhjernehalvdelen og se større sammenhenger sier Gud at dere må være ydmyke. Akkurat som det ikke kommer noe i en lukket hånd, må dere fremvise noe annet enn det dere mener er deres egen flotthet. Da vil dere aldri kunne se ut av deres firdimensjonale bur.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg misforstår svaret ditt her, men mine utsagn som du uthevet var altså ment sarkastisk. Jeg trodde det gikk frem av resten av innlegget....?

Da legger jeg meg FLAT som det heter nowthesedays... Unnskyld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...