Anglofil Skrevet 11. august 2003 #1 Skrevet 11. august 2003 Mine favoritter fra jeg var liten til i dag: -Love boat -Huset på prærien -JAG -The pretender -Chicago hope -Lois&Clark-the new adventures of Superman -Thomas toget -Bompibjørnene -Sesam stasjon -Brannmann Sam -Postman Pat -Pelle politibil -Borettslaget -Torsdagsklubben -Åpen post -Sex og singelliv -Friends -Ally McBeal -David Copperfield -CSI -Beck -Nytt på nytt -Kongen av Queens -Under samme tak -Sister sister -Fresh prince of Bel Air -Alle elsker Raymond -Senkveld med HC og Tommy -Hvillket liv -Syv søstre(digget den da jeg var 12 år) :oops: -Mummitrollet Kommer vel på flere etterhvert...
*M* Skrevet 11. august 2003 #2 Skrevet 11. august 2003 Mine favoritter har vært/er: - BORGEN SKOLE ( min "midt i smørøyet" favorittserie) - Brannmann Sam - Jul i skomakergata - That 70's show - Friends - CSI - Sex og Singleliv - Pizzagjengen - Åpen Post - Lille lørdag - Mandagsklubben - Borettslaget - TV-versjonen av Aleksander Kiellands bøker - Offshore ( vet ikke hvorfor, men det var gøy) Kommer sikkert på mer senere!
bippbipp Skrevet 11. august 2003 #3 Skrevet 11. august 2003 Colargol Mummitrollet Proffessor Baltazar Drutten & Krokodillen Trazan Apanson Huset på prærien Torsdagsklubben Mandagsklubben Mr. Bean Mot i brøstet Hotel Cæsar En annen verden Kvinnefengselet Glamour Beverly Hills Naboer
Kaktus Skrevet 11. august 2003 #5 Skrevet 11. august 2003 Har vært TV-narkoman, så den lista ville bli lang... Har slukt ganske mye opp gjennom åra... Men nå ser jeg sjelden på TV - mye fordi mannen min er langt fra TV-slave...
Jusy me Skrevet 11. august 2003 #6 Skrevet 11. august 2003 Husker sikkert ikke alle jeg har vært hekta på, men jeg prøver. - Friends - SATC - NANNY!!!!! - Ally McBeal - Savannah - The new adventures of Superman - Suddenly Susan - Fraggelberget - Chigago Hope Det er sikkert flere, men husker ikke på dette tidspunktet..
Gjest Mzfire Skrevet 11. august 2003 #8 Skrevet 11. august 2003 Jeg har alltid likt å se på tv som barn og hvertfall da jeg var tenåring. Det har blitt adskillig mindre tv-titting på meg nå da. Men morro å liste opp alt jeg så på da. Skal vi se her * Portveien 2 * Postmann Pat * Midt i smørøyet * Blixboks * Halv 7 Pelle Parrafin Bøljeband eller no? * Bompibjørnene * Tjorven * Pippi Langstrømpe * Emil i Lønneberget * Huset på prærien Pluss en haug andre barne tv serier som jeg ikke husker hva heter * Frida med hjertet i hånden * Baywatch * Beverly Hills * Livet går videre * Angela * Melrose Place * Saved by the Bell * Engler i blant oss * Highway to heaven * Dynastiet * Falcon Crest * Dallas litt * Models INC så jeg litt på.. * Pony expressen * Dr Queen * Santa Barbra * Intriger * Sister, sister * Under samme tak * Nå er det disse som har vært favoritten de siste åra: * Friends * Ally mcbeal * Kongen av Queens * Days of our lifes * Dr. Phil * Oprah * Ricky Lake ++++ Hehe var den tv - slaven før jeg.. Hadde ikke noe liv jeg. Men nå ser jeg bare på om jeg kjeder meg..
Gjest Hilde Skrevet 11. august 2003 #9 Skrevet 11. august 2003 Etter at jeg fikk valp i hus så ser jeg lite på TV - blir nok mer til høsten og vinteren når jeg er mer inne. Men jeg husker tilbake på programmer og serier jeg "måtte" se på før i tiden: Huset på prærien Flipper Skippy Onedin Linjen Mot alle vindar Derrick Dynastiet Halvsju Benoni og Rosa Røtter Naboer Dette er ditt kylskåp (hehe ... skrives det sånn?) Skjult kamera (med Harald Tusberg) Kojak og mange, mange flere som jeg ikke husker nå ....
nille-s Skrevet 11. august 2003 #10 Skrevet 11. august 2003 - Borgen skole - Nattseilere (eller hva den het med Bård i Bekmørtna'n) - My so called life (Angela) - I'll fly away (En vakker dag, eller noe sånn) - Lov og rett i L.A. - Frida, serier og film .. og sikkert mange flere serier
Ruby Skrevet 12. august 2003 #11 Skrevet 12. august 2003 F Slenger meg på denne, og legger til - Seinfeld - Simpsons - Ricki Lake - Huset på prærien - Macahan - Colombo - Emil - Nanny
Gjest Virvel Skrevet 12. august 2003 #12 Skrevet 12. august 2003 Shagma Eventyret om kroppen vår Drømmen om Narnia Superman Friends X-Files Chicago Hope Mummitrollet Syv søstre Hotell Cæsar Pacific Blue
Anglofil Skrevet 18. august 2003 Forfatter #13 Skrevet 18. august 2003 Kom på fler her ja... Nanny Emil i Lønneberget Asylet(serie i Midt i smørøyet....) Frida Portveien 2 Dallas(var 5 år,kunne verken lese norsk eller forstå engelsk men syntes det var veeeeldig spennende for det da...så det sammen med mamma ) Jul i skomakergata Den gyldne hale Offshore Beverly hills Klemz fra:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå