Gjest Gjest_johanna_* Skrevet 12. september 2009 #1 Del Skrevet 12. september 2009 jeg og en på jobben henger mye sammen i helgene. vi har ikke kjent hverandre fra før, og begynte å henge sammen for ca to måneder siden. vi hadde sex mye i straten, men det sluttet vi med for ca tre uker siden. fordi han ikke ville ha noe fast, og fordi han fikk litt inntrykk av at jeg ville det. men vi er jo fortsatt sammen på byen hver helg, og vi drar sammen på fester til venner som ikke er felles. (da ser vi jo sikkert ut som et par). skjønner ikke helt greia her. vi snakket litt om det for en stund siden, og da sa jeg at jeg hadde likt han litt. -og anklagde han for å ikke like meg, og da svarte han noe så ukonkret; har jeg sagt at jeg ikke liker deg? hva pokker betyr det likosm? tenker kanskje at han liker meg, men ikke vil ha noe fast så da holder han seg bare unna de evt følelsene har har for meg? eller, det er det jeg liker å tro da.. han skal snart flytte til utlandet for å studere i et halvt år, og har nettopp kommet ut av et sju år langt forhold. derfor vil han ikke ha noe fast nå, og det forstår jeg godt.. vet også at han roter med andre jenter.. men han tar ikke med seg de på fester eller noe annet sosialt med vennene sine, og det gjør han jo med meg. veldig ofte. skjønner meg ikke på denne situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Del Skrevet 12. september 2009 Han synes sikkert du er kul å henge med. Jeg kan egentlig ikke tenke meg at han hadde holdt tilbake dersom han virkelig var interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå