Jane F. Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 (endret) Har et problem, vi skal til trondheim og besøke noen venner, men de har ikke plass til å la oss overnatte. Vi kunne ha ligget på sofaen men det er min samboer imot. Da kjører han heller 4 timer hjen midt på natten. Derfor lurer jeg på hva slags overnattingsmuligheter som finnes. Er ikke kjent i byen så vet ikke hva som finnes. Vi har et ganske så trangt budsjett så et hotellrom til 1000-lappen er uaktuelt. Så mer for meg nærmere halve? Vet mine foreldre har tatt inn flere steder rundt om i landet for 4-500 kr så det må jo finnes noe lignende i trondheim også Alle forslag tas imot med glede Endret 12. september 2009 av Jane F.
Hinata Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Hva med pensjonat jarlen hotell? Her er nettsiden
Jane F. Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2009 Det så jo ikke så ille ut og til en ok pris også. Om vi ikke finner noe annet tror jeg de ligger best ann. kikket litt på hotellrom tidligere, fant et på "Prinsen" til 730 kroner på hotell.no men inkl skatter og avgifter ble det over 900!
MissStiles Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 (endret) Eller hva med Sandermoen bed & breakfast? Det ligger ikke i sentrum av trondheim men ikke så langt unna sentrum. Endret 12. september 2009 av MissStiles
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Må si at pensjonat jarlen er veldig bra om man ikke er kresen på standard. Det er veldig enkelt, men utrolig sentralt. Et annet alternativ er jo Trondheim vandrehjem. Ellers tips: http://www.trondheim.com/overnatte/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå