Gjest Pingla Skrevet 11. august 2003 #1 Del Skrevet 11. august 2003 Ja, da blir det høyre hånd!! Ja, planlegging det må vel til. Kjæresten har allerede forlover i boks. Jeg vet foreløpig ikke hvem det blir. Har tenkt litt på en venninne som jeg har hatt siden vi var 13, men vi har skildd litt fra hverandre etter at hun fikk barn for mange år siden og jeg flyttet fra Oslo. De gangene vi treffes eller ringes er tonen der, men jeg vet ikke..... Vet heller ikke hvordan vi skal ha selve sermonien; han har vært gift før og kunne tenke seg å gjøre det "litt annerledes" enn et tradisjonelt kirkebryllup. Han kunne tenke seg å reise utenlands og ha en fest for venner og familie når vi kommer hjem, mens jeg har drømmekirken som overstyrer alle andre forslag..... Må tenke litt på dette!!?? Forlover? Jeg har en kjempegod guttevenn (ja det går ann!!) som har fulgt meg gjennom de siste 10 år som jeg føler ville vært den rette forlover, men det blir vel ikke riktig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. august 2003 #2 Del Skrevet 11. august 2003 Forlover? Jeg har en kjempegod guttevenn (ja det går ann!!) som har fulgt meg gjennom de siste 10 år som jeg føler ville vært den rette forlover, men det blir vel ikke riktig??? Jeg hadde mannlig forlover, og han klarte brasene helt utmerket Det er ikke noe merkelig i det egentlig, synes jeg. Det viktigste er jo at forlovervalget føles riktig for deg! Jeg giftet meg forresten i utlandet, det kan anbefales på det sterkeste 8) Driver nå og planlegger bry6llupsfest for familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå