gotcha Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg gifter meg 22 mai:) Er godt i gang med planlegging, og synes det er kjempegøy! Hvem andre gifter seg i mai? Datoliste: 1. Mai: Supramundane 22. Mai: gotcha 28. Mai Nique 29. Mai: Silje-Elin, tgirl, Aurora26 Endret 2. oktober 2009 av gotcha
Silje-Elin Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Jeg gifter meg 22 mai:) Er godt i gang med planlegging, og synes det er kjempegøy! Hvem andre gifter seg i mai? Jeg gifter meg 29.mai:) Skulle egentlig ha 22 også men var ikke ledig:)
tgirl Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 vi gifter oss 29 mai, i sjømanskirken i københavn! er litt nervøs for å finne fotograf og slikt så langt borte! men på den andre siden så har eg ein unskylding om det ikke går bra da:)
tgirl Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 hvor langt er dere kommet med planleggingen? jeg har kjøpt kjole i dag:))
gotcha Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 (endret) hvor langt er dere kommet med planleggingen? jeg har kjøpt kjole i dag:)) Gratulere med kjole Vi har lokaler, kjole, dommer, fotograf, og mine forlovere på plass. Vi har sett på ringer, men kjøper dem ikke på en stund. Hvilken kjole har du kjøpt? Endret 1. oktober 2009 av gotcha
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Ville bare gi et tips om at fotografen hos Photo By Varga i Bergen tar oppdrag i utlandet. Han tar utrolig fine bryllupsbilder. Sjekk siden hans www.photobyvarga.no
Aurora26 Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 vi gifter oss 29.mai har foreløpig bestilt lokaler, og planlagt det meste av detaljer, men ikke bestilt noe mer... enda
Nique Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Vi gifter oss 28.mai, og så langt har vi kontroll på; -kjole -sted for fest -hvor vielsen blir (tinghuset) Ellers er vi i samtale med konsulent som ordner det meste for oss. Siden vi skal ha det over en helg, så ordner stedet da det meste for oss, vi bare sier hva vi vil ha, utifra meny osv. så ordner de resten, inkludert pynt.
Gjest LittleMe85 Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg gifter meg 8 mai=) Jeg har bestilt lokale og kirke. Har også booket fotograf og kjøpt kjole=) Innbydelsene er nesten klare også. Endret 3. oktober 2009 av LittleMe85
tgirl Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Ville bare gi et tips om at fotografen hos Photo By Varga i Bergen tar oppdrag i utlandet. Han tar utrolig fine bryllupsbilder. Sjekk siden hans www.photobyvarga.no takk! skal sjekke ut han! hadde vært veldig bra å fått med en fotograf du vet du har bra kjemi med!
tgirl Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Gratulere med kjole Vi har lokaler, kjole, dommer, fotograf, og mine forlovere på plass. Vi har sett på ringer, men kjøper dem ikke på en stund. Hvilken kjole har du kjøpt? jeg har kjøpt kort brudekjole, syntes den passet perfekt til mitt lille utenlands bryllup, husker ikke hvilket merke akurat nå men den var veldig tøff, tenkte jeg måtte utnytte salget som var nå, selv om kjolen oxo mar i neste års kolleksjon. nå har jeg begynt å se på salmer til kirken, vanskelig!! har ikke helit peiling... men tror jeg skal låne en ide fra en annen her inne på kg og ha "all u need is love" som utgangs melodi, så kan vi danse ut av kirken, tror det vil sette et smil på de fleste som blir med:)
Supramundane Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 Gjør man bare muntlig avtale med dommer/tinghus? Eller får man noen bekreftelse av noe slag?
gotcha Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. oktober 2009 Vi burker en dommer som er en gammel kompis av pappa, og skal ikke være på tinghuset. Vi har bare gjort en muntlig avtale med ham. Hvordan de gjør på tinghuset vet jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå