Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Så.. Jeg begynte i ny jobb nå i høst. Jeg har en jobb som krever tett samarbeid med kollegaer. Kollegaen jeg har mest med å gjøre er en singel mann. Han er utrolig grei, og vi kommer veldig godt overens. Han vet jeg har mann og barn, og jeg snakker ofte om dem. Mannen min her hjemme er ganske sjalu og jeg snakker sjelden om den her kollegaen min fordi jeg vet han ville blitt sjalu om jeg snakket om en annen mann (selv om det er en jobb, og jeg heller ikke har valgt å skulle jobbe med akkurat ham). Så fikk jeg en mld av han her kollegaen min inatt. Han var nok full, og skrev bare en spøk som ikke var flørtete eller noen ting, bare en spøk med at han var ute og håpet han ikke var dårlig på mandag. Samboeren min leste mld først, og ble da veldig sint. Jeg forklarte ham at han her mannen er en kollega, at vi kommer godt overens, men at det ikke er noe mer bak det! (Og det er virkelig sant!) Samboeren min påstår at man ikke sender en mld i fylla til noen som man jobber med, og i tillegg akkurat har begynt å jobbe sammen med (det er nå ca 1 mnd siden jeg begynte i min nye jobb) kun på et vennskapelig nivå.. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om saken, eller hva jeg skal gjøre med saken.. Noen forslag/synspunkt?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Skal jeg være helt ærlig så er jeg litt enig med mannen din. Kollegaforhold tar man ikke med seg ut når man er full på byen. Jeg tror denne mannen er interessert i noe mer enn bare et kollega/kompis forhold med deg. Men, mannen din har selvsagt ikke rett til å bli sint på deg for dette. Det er da ikke din skyld at den andre har andre hensikter.
Rosalie Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 En ting er at kollegaen din kanskje syns du er litt mer attraktiv enn en gjennomsnittlig kopimaskin. Men hvorfor i alle dager blir mannen din sint på deg? Høres ut som om han ikke stoler på deg i det hele tatt og tror at du kommer til å humpe kollegaen din ved første mulighet. Najs...
Wildy Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Han satt vel på fest og kjedet seg litt? Ser ikke det helt store problemet her, så lenge det ikke er grisemeldinger........
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Er enig med mannen din i at det virker som kollegaen din tenker mer på deg enn han burde, når det faller ham inn å begynne å kommunisere med deg ved melding midt på natta i fylla. Men det er vel ikke din feil. Si til kollegaen din at du ikke liker å bli vekket på natta av fyllerør (kanskje på en finere måte )
Damiana Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Mannen din overreagerer, slik du beskriver det var det en helt uskyldig melding. Det høres ikke ut som om mannen din stoler på deg.
LukaFrost Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Er det ikke lov å ha kontakt med kolleger på fritiden eller? Storm i et vannglass.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 En ting er at kollegaen din kanskje syns du er litt mer attraktiv enn en gjennomsnittlig kopimaskin. Men hvorfor i alle dager blir mannen din sint på deg? Høres ut som om han ikke stoler på deg i det hele tatt og tror at du kommer til å humpe kollegaen din ved første mulighet. Najs... Enig. Om han har rett eller ikke i sin oppfatning om at kollegaen din har lyst til å pule deg er irrelevant, han burde da tro såpass godt om deg at han vet du ikke hadde gjort det uansett.
Ella_Grey Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 Samboeren din har vel ingen grunn til å bli sint på deg, fordi en kollega sender deg melding. Om kollegaen din hadde aldri så mye lyst på deg, betyr jo ikke at du har lyst på han. Og du sier jo uansett at meldingen ikke var flørtete i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 Jeg skjønner mannen din. Han er kanskje litt eiesyk, men å ikke reagere ville være i underkant. Kollegaen din har sannsynligvis et godt øye til deg utover det vennskapelige. Jeg foreslår at du ber kollegaen din ikke sende deg meldinger av privat art
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå