Gå til innhold

andre som er redd for at de har valgt feil kjole??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er blitt så usikker idet siste om det kanskje finnes finere kjole jeg burde valgt. er fornøyd hver gang jeg prøver den, men siden jeg fant den så fort er jeg redd det er feil. har andre det slik?? er det og kanskje brylluppsnerver????

Videoannonse
Annonse
Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Ja, jeg tenker sånn jeg også innimellom. Men det må jo være en grunn til at jeg falt for den så veldig med en gang jeg så den - ikke sant? Jeg tørr ikke å prøve flere - tror nok jeg blir superfornøyd den dagen vi skal gifte oss, for jeg vet jo at jeg liker den godt - egentlig icon_biggrin.gif12

Skrevet

Det er fort gjort å tenke sånn.. det er vel derfor det finnes et ordtak som sier at "det er ikke alltid grønnere på den andre siden" (eller noe sånt icon_smile.gif)

Stol på valget ditt - du blir sikkert kjempe fin! icon_smile.gif12

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

jeg har kjøpt meg en annen kjole nå!

*ler* så nå har jeg 2 og jeg er glad for at jeg kjøpte den nye icon_smile.gif

klemz12

Gjest KristinK
Skrevet

Jeg har hatt denne følelsen mange ganger og den kommer og går innimellom. Men jeg vet jo at jeg blir fin uansett og at jeg valgte denne kjolen for en grunn. Noe av det jeg angrer litt på var at jeg ikke prøvde flere ulike kjoler når jeg først prøvde. Prøvde bare kjoler som liknet på den jeg valgte.

Tror denne følelsen er vanlig for oss bruder jeg. Kjenner ei annen ei også, som har vært kjempeusikker. Og hennes kjole er helt fantastisk nydelig. Har egentlig fått litt lyst på den selv!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg er veldig usikker på kjolen jeg har kjøpt. Kjolen er nydelig, men ikke helt meg. Fant egentlig stilen min med en gang, så ble jeg anbefalt å prøve noen andre stiler for å være helt sikker, fikk beskjed at jeg hadde dårlig tid til å bestille, og endte med en helt annen type kjole. Som sagt, den er helt nydelig, men med en utringning etc som gjør at den ikke er helt meg.

Men jeg har ikke råd å kjøpe en ny, så det blir å gjøre det beste ut av det. Føler at alle kommer til å se at jeg ikke er fornøyd. Håper jeg klarer å skjule det på dagen.

-M-

Gjest gjest 0
Skrevet

*Perser*:

Hvilken kjole har du kjøpt nå? Kan jeg få se?12

Gjest lilletroll
Skrevet

Ja, jeg vil ha en annen kjole, men jeg har ikke råd til å gjøre som Perser, å kjøpe meg en til......men, men....blir sikkert bra med den jeg har også, for den er jo fin:)12

Skrevet

Noen som kan vise meg den 1. kjolen perser kjøpte? Jeg ble jo bare sååå nyskjerrig nå!!

Til Tone vil jeg bare si en ting: Har du et bilde av deg selv i kjolen? Da ser du jo hvordan den sitter på en helt annen måte enn du gjør når du har den på! Jeg var i tvil, men tok bilder av div kjoler, og VET nå at jeg valgte riktig. (men bilder kan jo også lyve pga rart lys osv + det å ha ordnet seg litt med sminke og sånn er også viktig icon_smile.gif)

Skrevet

Jeg har vært gjennom det der jeg også ja, men har i ettertid tenkt masse over åssen jeg føler meg selv når jeg får på meg kjolen, og jeg vet at dette er den rette kjolen for meg icon_smile.gif Med en gang jeg tar den på får jeg riktig holdning, ikke krum i ryggen som jeg pleier å være til vanlig. icon_smile.gif 12

Skrevet

Jeg har begynt å lure i det siste på om jeg har kjøpt den rette kjolen. Det regner jeg egentlig med er bryllupsnerver siden jeg gifter meg om 3 1/2 uker.

Skrevet

Jeg lurer av og til jeg og. Blir fargen riktig. Blir fasongen riktig. For mitt problem er litt anderledes. Jeg syr kjolen selv, og dermed vet jeg ikke helt hvordan den blir enda. Har prøvd en del kjoler og vet at det blir riktig modell og alt, men likevel.

Ja, jeg er litt nervøs

Men jeg har god tid - heldigvis12

Skrevet

Jeg har allerede funnet meg kjole selv om jeg ikke skal gifte meg før til neste år. Kjolen jeg har bestemt meg for var den tredje kjolen jeg prøvde og jeg falt pladask for den kjolen. Har sett på flere kjoler etter det, men ingen av de føltes riktig hvis dere skjønner. Så mitt råd tror jeg er at man skal følge magefølelsen. For det er tross alt en grunn til at man falt for den kjolen man valgte. Og jeg tror jeg vil angre hvis jeg velger en annen kjole. Så jeg sier bare stol på magefølelsen. icon_smile.gif

Skrevet

Jeg falt for den første kjolen jeg prøvde. Ble i ettertid litt usikker og reiste ned og prøvde flere, men.....det er den først jeg fant jeg bestemte meg for enda en gang. Man kan bli litt usikker, særlig når men ser overskrifter som "endelig har jeg funnet den kjolen jeg vil ha" og sånne ting. Vi hadde nok bare griseflaks som fant den vi likte best med en gang icon_smile.gif

Lykke til!!! Du blir nok kjempefin i den kjolen du har valgt icon_smile.gif

Skrevet

Må bare fortelle... *thi-hi*

I natt drømte jeg at det var bryllupsdagen og at jeg tok frem kjolen også var den helt anderledes enn jeg husket.. nå var den nemlig i litt gulaktig skitten lær eller noe sånt! Skikkelig fæl! Enda godt at det var en drøm (eller kanskje det bør kalles mareritt?!) ! icon_smile.gif

08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-04-24 12:02 ]

Skrevet

Ja, gjett da!

Jeg har kjøpt kjole, men nå har jeg lyst til å returnere den... Synes den blir for stor til meg. Alternativet er den jeg egentlig likte best, men den er ca 4000 dyrere...

Er drittlei av å lete jeg nå, hvor fin innbiller meg at jeg skal bli egentlig? Huff, det er ikke lett å være PERFEKSJONIST!!

Skrevet

godt å se har jeg ikke er alene om å føle slik. det er kanskje ikke noe å bry seg med.??

http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...&cat=13&page=20

Dette er kjolen jeg er redd jeg har valgt feil. var på brudeforetn. med min kjæreste for å finne klær til han, og det var da jeg så en kjempeflott kjole og syntes min var kjedelig i forhold. hva synes dere om denne.

takk for tilbakemelding og håper dere gir en komentar på kjolen. tone1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-24 16:39 ]

Skrevet

Kjolen din var nydelig Tone..

Det som er så vanskelig er jo at jeg ikke er noen modell, og at kjolen skal kle meg...Ikke så lett akkurat det!

Føler at alt blir stort og svært, nå har jeg imidlertid sendt bilder av kjolene til en venninne som skal hjelpe meg litt. Setter aldri min fot i en brudekjolesalong mer, det er iallefall sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...