Gå til innhold

Canal Digital HD PVR

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har Canal Digital-abonnement, med den vanlige HD-dekoderen (som ikke kan ta opp programmer etc.), men jeg vurderer å bestille HD PVR, altså den som kan ta opp programmer, etc.

Jeg har vært på besøk hos flere som har Get, og synes det virker veldig kjekt å bare kunne trykke på en knapp for å ta opp hele serien, og slikt. Hvordan er funksjonaliteten på Canal Digitals bokser i forhold til de fra Get?

Skrevet

Hold deg for guds skyld unna HD PVR'en til Canal Digital! Jeg hadde Get i et par år, men "måtte" velge Canal Digital da jeg flyttet fordi borettslaget har avtale med dem, og jeg er så utrolig misfornøyd. CD sin HD PVR er svært treg, menyene rotete, fjernkontrollen reagerer ikke halvparten av gangene, programguiden er nærmest ubrukelig, mulighet for serieopptak slik Get har eksisterer ikke (du kan riktig nok programmere gjentakende opptak basert på tidspunkt, men ikke velge å ta opp alle episoder av en serie, f.eks.). Det er heller ikke mulighet for å leie film, og så vidt jeg har skjønt har heller ikke CD noen planer om å tilby dette i nærmeste framtid. Get fikk dette tilbudet for lenge siden. I det hele tatt ser det ikke ut til at CD har tenkt å gjøre noe som helst med denne boksen, de har siden januar lovet at det "veldig snart" kommer en oppdatering som vil løse alle problemer, men den har fortsatt ikke kommet. Hvis du googler litt vil du finne masse kritikk av denne dekoderen... Get sin HD PVR hadde sine små nykker den også, blant annet hadde programguiden det med å henge seg opp hvis dekoderen hadde vært avslått for lenge, men den var virkelig en drøm å bruke i forhold. Det eneste positive ved denne boksen og abonnementsavtalen vi har, er at en rekke HD-kanaler er inkludert i grunnpakken. Hos Get måtte man betale ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...